אישום: התחזו לשוטרים ושדדו רכב פורשה

סוחר רכבים מכפר יונה נאשם, ביחד עם שניים נוספים, כי לבש מדים והקים מחסום משטרתי מזויף במטרה לחטוף בעל אולם אירועים ביחד עם מכונית היוקרה שלו. המדינה מבקשת להותירם במעצר עד תום ההליכים נגדם
מכונית פורשה גנובה, צילום: משטרת ישראל

לבית המשפט הוגש כתב אישום נגד סוחר רכבים מכפר יונה שיחד עם שני חברים צעירים מטבריה, שלושתם בשנות ה-20 לחייהם, התחזו לשוטרים והקימו מחסום משטרתי מזויף על מנת לחטוף בעל אולם אירועים באזור התעשייה של עמק חפר, יחד עם רכב הפורשה החדיש והיוקרתי שלו. בזכות איכוני חברת איתוראן נתפס הרכב הגנוב והשלושה נעצרו בחשד למעורבות במעשים. כעת, לצד הגשת כתב האישום, מבקשת המדינה להאריך את מעצרם עד תום ההליכים נגדם.

עוד בפלילים:

לפני מספר שבועות, שלושה חשודים הקימו מחסום, הנחזה כמחסום "משטרתי", ביציאה מאזור התעשייה בעמק חפר. השלושת התחזו לשוטרים, תוך שהם חובשים כובעי משטרה, הורו לקורבן, לעצור את רכבו מסוג "פורשה". לאחר שהקורבן עצר את רכבו בצד הדרך, ניסו החשודים, תוך שימוש בכוח, להכניס את הקורבן למושב האחורי של רכבו. הקורבן שהבין כי מדובר בניסיון לחטוף אותו, הצליח להימלט מידי החשודים תוך שהוא זועק לעזרה: "מנסים לחטוף אותי, מנסים לחטוף אותי".

בשלב זה, החשודים גנבו את רכב היוקרה השייך לקורבן ונמלטו מהמקום לחניון רכבים בבניין בכפר יונה, בו מתגורר אחד החשודים. השוטרים שהוזעקו לטפל באירוע של חשד לניסיון חטיפת אדם, הצליחו תוך זמן קצר לאתר את רכב הפורשה שנגנב, זאת בזכות איכוני חברת איתוראן שהיה ברכב הפורשה ועצרו שניים מהחשודים תושבי טבריה בני 21 ו 22. החשוד השלישי, סוחר מכוניות מכפר יונה, בן 28, נעצר כעבור מספר ימים.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת וכעת הוגש נגד שלושת החשודים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות