אישום: ביצע עבירות מין חמורות בבת השכן מאז היתה בת 8

כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד תושב בת ים, 59, צלם במקצועו שניצל את היכרותו עם אביה של הילדה וביצע בה במשך שנים עבירות מין ואיים עליה שאם תספר "יקרו לך דברים רעים"
דינאל בן חמו |
צילום: פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד תושב בת ים, בן 59, בגין ריבוי עבירות של אינוס, מעשה סדום ומעשה מגונה, גרם מעשה מגונה ואיומים, אשר ביצע בקטינה, בתו של שכנו, במשך כ-4 שנים, כשהקטינה הייתה בגילאים 8-12.

לפי כתב האישום, במהלך השנים 2011-2015 ניצל הנאשם, צלם בעיסוקו, את היכרותו עם אביה של המתלוננת, הציע למתלוננת להגיע לביתו על מנת לשחק במחשב או על מנת שיצלמה ושם ביצע בה בתדירות רבה, עבירות של אינוס, מעשי סדום ומעשים מגונים, כל זאת בעת היותה של המתלוננת קטינה בגילאים 8 עד 12.

בנוסף על כך, הנאשם איים על המתלוננת כי במידה ותספר על המעשים, יקרה דבר רע לה ולמשפחתה. באחד המקרים, במהלך חגיגת יום ההולדת של האב, הציע הנאשם למתלוננת להתלוות עמו לדירתו. בהיותם בדירה, פשט הנאשם את מכנסיו, הניח את ידה של המתלוננת שלא בהסכמתה החופשית על איבר מינו עד אשר הגיע לפורקן.

במהלך התקופה, שהילדה היתה כבת 10, לאחר שעבר להתגורר במקום אחר והגיע לביקור בבית המשפט, הציע הנאשם לאב לאפשר לו לקחת את המתלוננת עמו כדי לצלמה. לאחר שהאב נעתר להצעה, הסיע הנאשם את המתלוננת ברכבו לשטח הסמוך לשכונת ג'סי כהן בחולון, שם בעת שהמתלוננת ישבה ברכב במושב הסמוך למושב הנהג, אנס אותה וביצע בה מעשה סדום.

פרט לכך, כך לפי האישום, במספר רב של הזדמנויות במהלך התקופה, בעת שהילדה שהתה בדירת הנאשם צילם אותה הנאשם, ללא הסכמתה החופשית בעירום מלא וכן צילם צילומי תקריב של החזה שלה ושל איבר מינה.

בידי התביעה, כך נכתב בכתב האישום, ראיות לכאורה להוכחת אשמתו של הנאשם, בהן בין היתר, הודעותיה המפורטות של המתלוננת בנוגע לעבירות השונות. עדות עובדת סוציאלית בפניה חשפה המתלוננת את דבר הפגיעה עוד בשנת 2019 וכן בפני פסיכיאטרית שחשפה המתלוננת את דבר הפגיעה בה ועדותה בדבר מצבה הנפשי של המתלוננת.

הפרקליטות מבקשת להותיר את הנאשם במעצר עד לתום ההליכים נגדו. במסגרת הבקשה צוין כי הוא מכחיש באופן גורף את המיוחס לו אך קושר עצמו להיכרות עם המתלוננת, לנסיבות ההכרות, לתקופה ולמקומות הרלבנטיים. כמו כן הוא, מאשר התרחשותם של הזדמנויות בהן שהה במחיצת המתלוננת, ילדה בת 9 בגפו ובדירתו או ברכבו. "כנגד המשיב קמה עילת מעצר, שכן מעשיו מהווים סיכון ברור ועוצמתי לציבור ועל אחת כמה וכמה לציבור הקטינים".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות