אישום: עקב, איים ותקף את גרושתו

כתב אישום שהוגש נגד תושב בת ים, בשנות ה-30 לחייו, מייחס לו אלימות כלפי גרושתו וכי איים בפני בנו בן ה-5: "אם לא היית כאן – הייתי שוחט את אמא"
רונן לוי |
אלימות במשפחה גבר אישה מכה תוקף תקיפה
אילוסטרציה envato

התביעה המשטרתית הגישה היום (יום א') בתום חקירה, כתב אישום נגד תושב בת ים בחשד למעקב, איומים ותקיפת גרושתו. בין השאר, נטען בכתב האישום, כי איים בפני בנו בן ה-5 כי אם לא היה נוכח במקום "הייתי שוחט את אמא שלך".

עוד בנושא אלימות במשפחה:

המשטרה פתחה בחקירה לפני כעשרה ימים, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאיומים ותקיפה של תושבת בת ים לאורך שנים ע"י הגרוש, במספר מועדים.

בתוך כך, שוטרי מרחב איילון עצרו את החשוד- תושב בת ים בשנות ה-30 לחייו ובהתאם לצורכי החקירה הוארך מעצרו מעת לעת בבימ"ש השלום תל אביב.

מכתב האישום עלתה מסכת אלימות קשה, הכוללת תקיפת גרושתו לאורך מספר שנים, מעקב אחריה, שליחת מסרונים מאיימים ואף חשד כי אמר לבנם הקטין בן ה-5, כי ״אם הוא לא היה נוכח במקום היה שוחט את אמא שלו״.

היום, בתום חקירת המשטרה, הגישה נגדו יחידת התביעות של מחוז ת"א כתב אישום המונה 8 סעיפים של עבירות אלימות, לצד בקשה להמשך מעצרו עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות