הריב בין השכנות הפך לקטטה – התינוקות נפצעו

שתי הנשים, תושבות בת ים, רבו בעודן מחזיקות בילדיהן הקטנים, הן דחפו זו את זו וכתוצאה מכך תינוקת כבת חודשיים נחבלה בראשה ואילו פעוט כבן שנה וחצי שנפל לרצפה, נפצע גם הוא באורח קל בראשו. המשטרה עיכבה לחקירה את אחת המעורבות בקטטה
דנה לווינסקי |
תינוק פעוט ילד פעוטה ילדה
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

ריב שכנים בן שתי נשים בבת ים הסתיים בפציעתם של תינוקת בת חודשיים ותינוק כבן שנה וחצי. המשטרה עיכבה לחקירה את אחת הנשים החשודה שדחפה את שכנתה.

בליל שבת התקבל דיווח במד"א ובמשטרה אודות קטטה שפרצה בין שתי נשים בבניין בבת ים. צוות מד"א שהגיע למקום, הבחין בשתי תינוקות שנפצעו. חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו טיפול ראשוני לתינוקות ולאחר מכן פינו אותם ביחד עם אימם לבי"ח דנה בתל אביב, כאשר תינוקת כבת חודשיים במצב בינוני עם חבלת ראש וגם פעוט כבן שנה וחצי במצב קל עם חבלת ראש.

שוטרים שהגיעו למקום גבו במקום עדויות, מהן עלה כי מדובר היה בסכסוך בין השכנות, כאשר אחת מהן החזיקה על ידיה את התינוקות והשניה במהלך הויכוח דחפה אותה על הקיר כתוצאה מכך התינוקת כבת חודשיים, קיבלה מכה בראשה ואילו התינוק השני נפל מידיה על הרצפה. השוטרים עיכבו לחקירה את החשודה בדחיפה ואילו האם השניה כאמור נסעה עם האמבולנס לבית החולים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות