אישום: מנהל סניף בית קפה פגע מינית בעובדות

כתב האישום הוגש לביהמ"ש המחוזי בב"ש נגד מאיר אלפסי, 31, תושב העיר והוא כולל 6 אישומים של עבירות אינוס ומעשים מגונים "בשיטתיות ובאופן סדרתי"
מעיין לביא |
מלצרית בית קפה
אילוסטרציה envato

לבית משפט המחוזי בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד מאיר אלפסי, בן 31 תושב באר שבע. כתב האישום כולל ששה אישומים, לגבי מתלוננות שונות, בגין עבירות אינוס, מעשה מגונה וכן אישום אחד הכולל מעשה סדום. לפי הפרקליטות המעשים נעשו בצורה שיטתית ובאופן סדרתי. לצד כתב האישום מבקשת המדינה מביהמ"ש להותיר את הנאשם במעצר עד לתום ההליכים נגדו "בשל מסוכנותו הגבוהה".

על פי המתואר בכתב האישום, בין השנים 2016-2019, הכיר הנאשם את הנפגעות, בדרכים שונות ובין היתר מתוקף היותו מנהל סניף "קפה קפה" בבאר שבע. האירועים קרו עת הנפגעות היו בגילאים 18-22.

אחת מהנפגעות, כך לפי כתב האישום, היתה רק בת 17. לאחר שהכיר את הנפגעות והתכתב איתן תקופה, נהג הנאשם בשיטתיות ובאופן סדרתי, להזמין את הנפגעות לביתו וברוב המקרים שכנע אותן, בניגוד לסירובן הראשוני להיכנס לדירתו בבאר שבע.

בכתב האישום מפורט כי לאחר שנכנסו לדירתו, הוא התנפל עליהן הנאשם וביצע בהן עבירות מין חמורות בכוח, תוך שהן מתחננות שיחדל ממעשיו, בוכות, הודפות אותו מעליהן, אך הנאשם לא חדל ממעשיו. נפגעות העבירה, אשר שתיים מהן הכירו במקרה, הגישו את התלונה לאחר ששמעו כי ישנן נפגעות נוספות.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין כי "הנאשם ביצע את העבירות באופן שיטתי וסדרתי ועל כן מסוכנותו גבוהה ביותר".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות