נעצר אחרי שהתעמת עם העובד שרימה אותו: "גנבו ממני ואני בכלא?"

בעל קיוסק גילה דרך מצלמות האבטחה כי הנער בן ה-16 המועסק אצלו מכניס כסף לכיס במקום לקופה. הוא התעמת עם הנער וקנס אותו ב-50 אלף שקל ובעקבות זאת נעצר
דניאל בן חמו |
קיוסק. אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

"בן אדם גונב ממני ואני בבית סוהר? על מה?" התלונן בבית המשפט בעל קיוסק מקרית גת בן 25 אשר תקף את העובד בן ה-16 שלו במכות ולקח ממנו 1500 שקלים שהיו בכיסו ואשר לטענתו שייכים לו. זאת מאחר ובמצלמות האבטחה של העסק ראה המעסיק כיצד העובד מכניס כסף משלמים לקוחות לכיסו במקום להכניסם לקופה.

במהלך העימות עם הנער, לקח לו המעסיק גם את מכשיר האייפון שלו ושבר אותו כשהשליך אותו לרצפה מעצבים. הוא אף אמר לנער כי הוא קונס אותו על הגניבה בסכום של עשרים אלף שקלים, והנער שיתף בכך את אימו.

האם ששמעה מבנה שהודה בפניה כי גנב "פה ושם" כסף מהמעסיק שלו, וראתה את החבלות על פניו מהמכות שספג מהמעסיק, ניגשה אליו על מנת ליישר את ההדורים ולסגור את העניין בתשלום פיצוי והחזרת הכספים שבנה גנב.

על פי המשטרה, לאחר שהאם פנתה אליו, דרש ממנה המעסיק פיצוי של 50 אלף שקל וציין כי מבדיקה שקיים "נעלמו" לו מהקופה במצטבר עשרות אלפי שקלים. לשיטתו, הנער הוא שגנב לו את הכספים ועל כן חייב לשלם את הפיצוי "או שנלך בדרך אחרת".

המשטרה פתחה בחקירה לאחר שהאם ובנה ניגשו והגישו תלונה מפורטת במשטרה שהגיעה אל העסק על מנת לקחת בשלב ראשון את מכשיר ההקלטה של המצלמות לבדיקה. אך למרבה הפתעתם של השוטרים המכשיר הוחלף באחד חדש, ובמשטרה טוענים כי מדובר בשיבוש הליכי חקירה, שכן על פני טענותיו של המעסיק והכחשותיו לגבי התקיפה היו יכולות להתבדות במידה והמכשיר הקודם היה עדיין בשימוש.

בית המשפט שלח את המעסיק למעצר בית מלא של חמישה ימים בבית חבר המתגורר בפתח תקוה, הרחק מקרית גת ומהנער עצמו, עמו אסר עליו בית המשפט ליצור קשר במהלך החודש הקרוב.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות