5 תושבי יפו נעצרו בחשד לרצח ראשד דויכאת

דויכאת, 35 במותו, נרצח לפני כחצי שנה בעת שישב ברכבו ומאז התנהלה במשטרה חקירה סמויה בניסיון לגלות מי עמד מאחורי המעשה
דניאל בן חמו |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

המשטרה עצרה לפנות בוקר (יום ג'), בתום חקירה סמויה, 5 תושבי יפו, בני מספר משפחות בעיר בחשד למעורבות ברצח תושב העיר, ראשד דויכאת. הרקע לרצח סכסוך בין משפחות בעיר.

לפני כחצי שנה נפתחה החקירה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לאירוע ירי ביפו, במסגרתו נורה למוות תושב העיר- ראשד דויכאת כבן 35, עת ישב ברכבו. החוקרים ניהלו חקירה סמויה, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים, ניתוח ממצאים פורנזיים ונקיטת פעולות חקירה מורכבות, שהביאו לחשיפת זהותם של מספר תושבי יפו בחשד למעורבות ברצח, על רקע יריבות רבת שנים בין משפחות תושבות המקום.

הבוקר, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו הבלשים בביתם את 5 החשודים, תושבי העיר בחשד למעורבות ברצח, לצד חיפוש בבתיהם לתפיסת ממצאים העשויים להיות רלוונטיים לחקירה, ואלה הועברו לחקירה במשרדי היחידה. בכוונת המשטרה, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, לבקש בהמשך היום את הארכת מעצרם של החשודים בבית משפט השלום ת"א.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות