"בתי הימורים" באשדוד: 27 חשודים נעצרו

בתום חקירה סמויה פשטו כוחות משטרה על בתי הימורים באשדוד ועצרו חשודים במעורבות בהפעלתם. על פי החשד, מיליוני שקלים שהגיעו מהמשחקים האסורים הועברו כי לממן את פעילותם הבלתי חוקית של כנופיית פשיעה שפועלת באזור
מעיין לביא |
בתי הימורים לא חוקיים: אילוסטרציה
אילוסטרציה

בתי הימורים לא-חוקיים באשדוד: בתום חקירה סמויה, פשטו הלילה כוחות משטרה על 'בתי הימורים' בעיר אשדוד, בהם על פי החשד התקיימו מדי יום משחקי הימורים אסורים, המשמשים ככר פורה לתשתית כלכלית הנאמדת במיליוני שקלים, למימון פעילותם של כנופיות פשיעה בעיר, 27 חשודים נעצרו ועוכבו.

החקירה הסמויה שהתנהלה ביחידה המרכזית של מרחב לכיש, והפכה הלילה גלויה עם תחילתה של פעילות המעצרים בשיתוף עם יחידת יואב, יס"מ לכיש, לוחמי הימ"מ, לוחמי מג"ב וכלבנים, הנה המשך ישיר של מאבק המשטרה בתשתיות ובכר הכלכלי שמנסים לייצר לעצמם אותם עבריינים על מנת לבסס את פעילותם הפלילית.

עפ"י החשד, החשודים שנעצרו, ובהם החשוד שעומד בראשם ומשתייך לכנופיית פשיעה הפועלת באזור הדרום, מזה תקופה ארוכה מפעילים מספר 'דירות הימורים' בעיר אשדוד, בהן עפ"י החשד מדי יום מתקיימים משחקי הימורים אסורים בהיקפים של עשרות ומאות אלפי שקלים, כאשר חלק גדול מהשחקנים מפסידים את כספם והונם, ולעיתים אף צוברים לעצמם חובות.

מחקירת המשטרה הסמויה שנוהלה, עולה החשד כי את הרווחים מאותם משחקים אסורים, שסכומם המצטבר נאמד במיליוני שקלים, גורפים החשודים לכיסם, ובכסף זה משתמשים עפ"י החשד על מנת לממן את פעילותם הבלתי חוקית, לרבות הצטיידות באמצעי לחימה, רכבים ודירות מסתור, המשמשים אותם בביצוע עבירות בתחום הפשיעה.

במהלך הפשיטה שנערכה, תפסו השוטרים כסף רב בסכום מצטבר של מעל 300 אלף שקלים במזומן ומטבע זר, עשרות המחאות שעפ"י החשד שייכות ללווים שלקחו מהחשודים הלוואות, רכב יוקרה בשווי מוערך של כ-450 אלף שקלים וסמים מסוכנים מסוג קוקאין.

27 חשודים נעצרו ועוכבו לחקירה בחשד לעבירות 'משחקים אסורים', ניהול מקום ל'משחקים אסורים', הלבנת הון והחזקת סמים מסוכנים. בהמשך היום עם סיום חקירתם, יוחלט מי מהחשודים יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות