אב ובנו נאשמים: תקפו ופצעו בן 16

על פי כתב האישום החמור שהוגש השבוע נגד השניים, הם פרצו לביתו של הנער ברחובות, בעת שהוריו לא נכחו במקום, היכו אותו באגרופים ודקרו אותו בראשו
דנה לווינסקי |
אילוסטרציה envato

כתב אישום חמור הוגש השבוע כנגד אב, 52, ובנו,21, מרחובות שתקפו ודקרו קטין, נער בן 16, בעיר על רקע סכסוך. הצעיר אף איים ואמר: ״אתה תביא לי את לביא (משפחת פשע מרחובות, ד"ל) אני אדפוק לך כדור בראש״. על פי החשד, השניים, ביחד עם אחרים, פרצו לביתו של הנער בעת שהוריו לא נכחו במקום, היכו אותו ודקרו אותו בראשו. הוא פונה במצב קל לבית החולים.

לפני כשבועיים, הוכה ונדקר בראשו קטין כבן 16 תושב רחובות על ידי מספר חשודים על רקע סכסוך הקיים ביניהם. הקטין נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי.

בחקירה, הצליחו חוקרי המשטרה להגיע לארבעה בני משפחה אחת שתקפו את הקטין על רקע סכסוך מתמשך ביניהם. מהחקירה עלה כי ארבעת החשודים פרצו לביתו של הקטין בעת שהוריו לא נכחו בבית, אילצו אותו להתלוות אליהם תוך כדי איומים בסכין, אז הובילו אותו לחצר ביתם ושם תקפו אותו באגרופים ודקרו אותו בראשו.

ארבעת החשודים נעצרו לחקירה, בהמשך שוחררו שניים ומעצרם של שניים נוספים הוארך בבית המשפט. בסיומה של חקירה נאספו די לראיות להגשת כתב אישום כאמור כנגד שניים מהמעורבים, אב ובנו (52, 21, רחובות), בעבירות של תקיפה ופציעה בנסיבות מחמירות וכן בקשה להארכת מעצרם עד תום ההליכים.

אתמול גזר שופט בית משפט השלום בנתניה, גיא אבנון, שנת מאסר לנאשם שהתפרע בבית הפנקייק בכפר ויתקין והיכה את המלצרית, ושני אחראי משמרת. הנאשם שנמצא כעת במעצר עד תום ההליכים בתיק אחר בו התפרע באזור הצפון, ישלם פיצויים בסך 12 אלף שקלים למעורבים באירוע ולמסעדה.

השופט אבנון ציין בגזר הדין כי תיאור האירועים גילה כי היו לנאשם הזדמנויות רבות להימלך בדעתו אך לא עשה כן. "הכל החל בכך שהנאשם סירב להמתין כאחד האדם לכך שיתפנה עבורו מקום”, כך כתב בגזר הדין, “והתעקש להקדים את האורחים שהגיעו לפניו והמתינו בסבלנות לתורם. אלא שהנאשם לא הסתפק בהתנהגות גסת רוח למלצרית, הוא איים עליה. כשניסתה להרתיעו בהודיעּה כי אם יעשה כן תזעיק משטרה, לא נסוג בו. נהפוך הוא. הנאשם איים, וביצע, סטר למלצרית על לחיּה והתיישב בשולחן לא לו".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות