עו"ד אבי חימי מציג: שנה של הצלחות

הוא התמנה לתפקיד יו"ר לשכת עוה"ד בשעתה הקשה והוביל אותה לחוף מבטחים ובמקביל רשם משרדו הישגים מרשימים ללקוחותיו: עו"ד אבי חימי חוגג 62 ואנחנו מסכמים עבורו שנה טובה במיוחד
%d7%9e%d7%a2%d7%99%d7%99%d7%9f-%d7%9c%d7%91%d7%99%d7%90 |
עו"ד אבי חימי. צילום: דוברות לשכת עוה"ד

יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אבי חימי, שחוגג יום הולדת 62, קיבל את לשכת עורכי הדין בינואר 2019, במצב הגרוע ביותר בו היתה מזה שנים ולאט לאט מחזיר אותה לימיה הטובים עם שקט תעשייתי. קודמו בתפקיד עו"ד אפי נוה, כזכור פרש בנסיבות לא נעימות בלשון המעטה, של פרשות פליליות כאשר ניסה להכניס לישראל את בת זוגו בלי לעבור בביקורת הגבולות ובהמשך פרצה לתודעה פרשת מינויים תמורת מין שנסגרה בימים האחרונים.

חימי שנולד בקריית שמונה, לפני 62 שנים, בן זקונים למשפחה בת שבעה אחים ואחיות. הוריו, יעקב ומרים, וחמישה מאחיו הגדולים עלו לישראל ממרוקו שלוש שנים לפני כן. בנובמבר 1977 התגייס חימי לגולני. הוא סיים קורס מ"כים וקורס קצינים, ושירת כמ"מ וכמ"פ. באותה תקופה התחתן עם חנה, שאותה הכיר מילדות. היא היתה סטודנטית לעבודה סוציאלית באוניברסיטת ירושלים. ב-1983, כשהוא משמש המדריך הראשי של בה"ד 4, השתחרר חימי מצה"ל. הוא תכנן ללמוד עבודה סוציאלית ובינתיים עבד כמלצר.

עם השר אמיר אוחנה, צילום: פלאש 90

חימי למד משפטים באוניברסיטת תל אביב ואת ההתמחות עשה אצל עורך הדין צבי לידסקי ואחרי חצי שנה המשיך לשנת התמחות בפרקליטות מחוז מרכז. את רישיון עריכת הדין, קיבל בנובמבר 1990 ופתח משרד בחדר בכיכר המדינה. התיק החשוב הראשון שלו היה רב שהיה עושה כישופים כדי שנשים ימצאו זיווג או ייכנסו להיריון, והואשם באינוס ובמעשים מגונים. אחרי שהצלחתי להוריד מכתב האישום את עבירת האינוס, התיק נחשב להצלחה גדולה.

לאחר מכן המשרד שלו גדל, והלקוחות החלו לזרום, ובהם גם שלום דומרני ואסי אבוטבול. בשנת 2000 העביר אבי חימי את משרדו לרמת גן. הוא ייצג לקוחות מפורסמים רבים, ובהם השר לשעבר שלמה בניזרי, שהורשע בקבלת שוחד; הכדורגלן עומרי קנדה, שבגלל הימורים הסתבך בחובות לעולם התחתון, ראש עיריית קריית מלאכי לשעבר, מוטי מלכה, שהורשע בהטרדה מינית וקצין מג"ב, ניר סומך, שזוּכה מהריגת שכנו. עם רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי, שהורשע במעשים מגונים בנערות, סגר חימי עסקת טיעון.

אבי חימי אבי ניסנקורן שר המשפטים לשכת עורכי הדין
עם השר לשעבר אבי ניסנקורן במהלך עבודתו כשר המשפטים.

לאחר רצח עו"ד יורם חכם, החליט חימי להפסיק מייצוג ארגוני פשיעה, זאת לאחר שהקודים השתנו וכך מעמד עורכי הדין שנכנסו למשחק כרכיב שאם לא הביא תוצאה שמצופה ממנו, אז הוא אשם והוא צריך לשלם את המחיר.

עם פרישתו הכפויה של נוה בינואר 2019, בעקבות החשדות הפליליים נגדו, החליט חימי לרוץ לתפקיד יו"ר לשכת עורכי הדין ושם גבר על ציון אמיר וזכה ב-54 אחוזים מקולות עורכי הדין. עם כניסתו לתפקיד היו"ר אחד הצעדים הראשונים שנקט חימי, הוא ההחלטה לא לכהן כנציג הלשכה בוועדה לבחירת שופטים, תפקיד יוקרתי בעל השפעה עצומה. שני נציגי הלשכה בוועדה ייבחרו על ידי המועצה הארצית של הלשכה.

חימי, המכהן כראש לשכת עוה”ד, נבחר גם השנה כעורך הדין המוביל בתחום הפלילים במסגרת דירוג Dun’s 100 היוקרתי. חימי מוביל את טבלת הדירוג זה מספר שנים ברציפות כפרקליט הבולט בתחום.

יו"ר השלכה אבי חימי ונשיאת העליון אסתר חיות, בטקס הסמכת עוה"ד. צילום: דוברות לשכת עוה"ד

חימי ממשיך לעסוק בתיקים פליליים, גם לאחר שנבחר לעמוד בראש לשכת עוה”ד לפני למעלה משנה וקוצר פירות בשני המסלולים.

חימי, פליליסט ותיק, הוא בעל משרד עוה”ד המתמחה בתחום הפלילים שהוקם בשנת 1990. משרדו נחשב לאחד המשרדים המובילים בצמרת המשפט הפלילי. המשרד מונה 3 עוה”ד העובדים לצידו של עו”ד חימי. המשרד מעניק ללקוחותיו שירותים משפטיים מגוונים, החל מייעוץ שוטף ומעורבות טרם חקירת הרשויות, דרך ליווי בהליכי המעצר, ייצוג בהליכי שימוע טרם הגשת כתב אישום וכלה בניהול התיק בערכאות המשפטיות.

לאתר משרד עורכי דין אבי חימי


עו"ד אבי חימי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות