השבוע: כתב אישום נגד תוקף השף שלום קדוש

המשטרה הודיעה לביהמ"ש כי בכוונת המדינה להעמיד לדין את עלי אדקידק, תושב מזרח י-ם, בן 41, על האירוע בו תקף ופצע קשה את השף המוכר ומעצרו הוארך
גילי סיוון-כהן |
עדיין מורדם ומונשם. השף שלום קדוש, צילום: פלאש 90

ביום חמישי הקרוב צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד עלי אדקידק, תושב מזרח ירושלים, בן 41, החשוד באירוע אלימות במהלכו נפצע קשה השף שלום קדוש. המשטרה הגישה הצהרת תובע ומעצרו הוארך בבית המשפט.

מחקירת המשטרה עלה כי לפני כשבועיים, בשעות הצהריים הגיע החשוד אל תחנת הדלק בדרום העיר שם הבחין ברכב אשר נהגו המבוגר, השף שלום קדוש עוסק במילוי אוויר בגלגלי הרכב. החשוד חלף על פני הרכב הלוך ושוב תוך שבחן את סביבתו והביט אל תוך הרכב שחלון הנוסע הקדמי בו פתוח.

בשלב מסוים הכניס החשוד את פלג גופו העליון אל תוך הרכב ונטל מתוכו דבר מה ולאחר מכן החל ללכת מהמקום. באותה העת הבחין ככל הנראה בעל הרכב בחשוד והחל רודף אחריו מרחק קצר עד שהגיע אליו ואז הוטל אל רצפת האספלט ונחבל קשות. החשוד ניצל את המצב והמשיך את בריחתו מהמקום, תוך שהסיר את הבגד העליון אותו לבש והשליכו בפח אשפה שנקרא בדרכו. הקורבן פונה ע"י כוחות רפואה שהוזעקו למקום להמשך טיפול רפואי בבית החולים.

עלי אדקידק, החשוד בתקיפת השף קדוש, בדיון בביהמ"ש בשבוע שעבר. צילום: פלאש 90

כוחות משטרה שהוזעקו למקום החלו בבדיקת נסיבות המקרה ופתחו בחקירה ובסריקות אחר חשוד שהתברר כי ככל הנראה נמלט אל מקום מסתור תוך שבמסגרת החקירה פעלה המשטרה תוך הפעלת אמצעים שיביאו לאיתורו וכך אף נודע מקום הימצאו.

כעבור כשבוע ימים נעצר החשוד והועבר לחקירה במשטרה במהלכה הכחיש את מעורבותו במקרה על אף שהראיות שקיימות במשטרה הוכיחו אחרת. מעצרו הוארך מעת לעת תוך שהחשוד דבק בגרסתו עד שבשלב מסוים בחר לשמור על זכות השתיקה במהלך החקירה וכאמור, בהמשך השבוע יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

בדיון קודם בעניינו של אדקידק, קבע השופט, גד ארנברג, כי שמחומר החקירה שהוגש עולה כי אין ספק שקיים חשד סביר שהוא מעורב במיוחס לו וכן הוא זוהה בוודאות על ידי מספר נחקרים מבני משפחתו. השופט ציין עוד כי "מאידך גיסא, המשיב מסר טענת אליבי שמן הראוי שתיבדק כאחת מפעולות החקירה הראשונות שכן, אם יימצא שהמשיב היה במקום אחר, יש בכך כדי להביא להסרת החשד".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות