חשד: אנס במשך שנים את בתו החורגת

המדינה עדכנה את ביהמ"ש כי תגיד בקרוב כתב אישום נגד תושב ת"א, כבן 50, המייחס לו עבירות מין קשות שביצע בילדה, מאז הייתה בת 7 ובמשך 7 שנים. תלונה בפרשה הוגשה רק לפני כ-3 שבועות על ידי הקטינה עצמה, בעקבותיה נעצר החשוד
אייל חן |
אונס - אילוסטרציה
אילוסטרציה

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגשה היום הצהרת תובע, נגד תושב ת"א, בן 50, בחשד שבמשך מספר שנים אנס את בתו החורגת מאז שהיתה בת 7.

לפני כשלושה שבועות, התקבלה תלונה בדבר חשד לביצוע עבירות מין ומעשי אינוס שביצע תושב ת"א בבתו החורגת במשך 7 שנים עת הייתה כבת 7 ועד גיל 14.5. צוות חקירה מיוחד במרחב יפתח ניהל חקירה מורכבת, במסגרתה עצר את החשוד – תושב ת"א כבן 50 לחקירה בתחנה בסיומה נכלא.

בעדות גוללה הילדה בפני השוטרים, את מה שלטענתה ביצע בה אביה החורג במשך כל אותם שנים, זאת עד לפני כשנה. האירועים קרו בבית בו הוא התגורר בביתם עם אם הקורבן. עוד עלה כי היא הילדה סיפרה על כך לאנשים וגם כתבה על הדברים ביומן אישי שלה.

מעצרו של החשוד, הוארך מעת לעת בבית המשפט ובתום חקירת המשטרה ובהתאם לממצאיה, הוגשה היום הצהרת תובע נגדו בדבר הכוונה להגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בימים הקרובים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות