כתב אישום נגד המטפל שסיפק סמים לאב שרצח את בנו

במסגרת חקירת הרצח של הנער בן ה-14, טוענת המדינה כי המטפל שטיפל באב זמן קצר לפני ביצוע המעשה הציג עצמו בכזב כבעל הסמכה לטיפול בבעלי הפרעות נפשיות
גילי סיוון-כהן |
זירת הרצח בקרית גת.

במסגרת חקירת תיק הרצח המתנהל במרחב לכיש נגד אב החשוד ברצח בנו כבן ה – 14, הגישה המשטרה כתב אישום נגד תושב גוש עציון, בן 38 שהעניק לכאורה טיפול לחשוד ברצח ולאנשים נוספים, זאת תוך שמספק להם סמים מסוכנים.

מיד לאחר הרצח, חוקרי המשטרה שהחלו לאסוף ראיות וממצאים תוך גביית עדויות מאנשים נוספים בהם טיפל לכאורה החשוד, חשפו את דפוס פעולתו, לפיו היה נוהג להשאיר את הסמים המסוכנים מסוג MDMA, על שולחן בו התקיימו המפגשים, אותם היו צורכים המטופלים תוך שמשלמים לחשוד אלפי שקלים, ובדרך זו סיפק להם את הסמים.

עוד עלה, כי לחשוד אין כל הסמכה או הכשרה לטפל באנשים הסובלים מהפרעות נפשיות, וכי החשוד נהג לרכוש את הסמים המסוכנים באמצעות רשת 'הטלגראס'.

כאמור, עם סיום גיבוש חומר הראיות נגד חשוד, הגישה נגדו יחידת התביעות של המשטר. כתב אישום ובו 6 אישומים בגין עבירות של סחר ואספקה של סמים מסוכנים. בנוסף, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.

מקרה הרצח אירע לפני כשבועיים, האב בן 37, מחסידות גור בקריית גת, נעצר בחשד שבמהלך התקף זעם, רצח את בנו בן ה-14 בדקירות סכין הרקע למעשה עדיין לא ברור. הנער נדקר על ידי אביו שנמלט מהזירה והוא הועבר במצב קריטי לבית החולים, שם לאחר מאמצי החייאה נאלצו לקבוע את מותו. שעה קלה לאחר מכן, בסריקות שנערכו אותר האב מסתתר בחורשה סמוכה.

האירוע החל השעות הלילה, אז התקבל דיווח במד”א ובמשטרה מאמו של הנער, שהודיעה על כך שבעלה “חטף התקף פסיכוטי” וללא סיבה תקף ודקר את בנם באמצעות סכין ונמלט מהמקום. כוחות מד”א שחשו למקום, הבחינו בנער כשהוא במצב אנוש ומחוסר הכרה, החלו לבצע בו פעולות החייאה ופינו אותו במצב קריטי לבית החולים ברזילי באשקלון, שם הוא מת מפצעיו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות