חשד: הצית מאפיה וסחט את בעליה

המשטרה עצרה את תושב אשדוד בחשד שבמהלך החודשים האחרונים סחט באיומים כספים מבעל עסק בעיר בעשרות אלפי שקלים. מעצרו הוארך ב-7 ימים
רונן לוי |
אילוסטרציה

המשטרה עצרה לחקירה תושב אשדוד, בחשד שבמהלך החודשים האחרונים, פעל על מנת לסחוט באיומים כספים מבעל עסק בעיר אשדוד, זאת באמצעות הצתת בית העסק ורכבו. מעצרו של החשוד הוארך בביהמ"ש בשבעה ימים.

במהלך החודשים האחרונים, ניהלו חוקרי משטרת אשדוד חקירה בעקבות 2 אירועים הצתה שאירעו בעיר אשדוד, הראשון בחודש נובמבר האחרון בו הוצתה מאפייה בעיר, וכן אירוע הצתה נוסף שאירע מספר שבועות מאוחר יותר, בו הוצת רכבו של בעל המאפייה, ע"י אדם שזהותו לא הייתה ידועה למשטרה. בנוסף, בעל העסק קיבל במהלך חודשים אלו איומים במספר מקרים באמצעות הטלפון, על ידי אותו חשוד שאף נפגש עמו, ודרש ממנו להעביר לידיו עשרות אלפי שקלים.

חוקרי המשטרה אספו ראיות וממצאים תוך ביצוע שימוש במגוון רחב של אמצעים ופעולות חקירה, שהובילו לאיתור זהותו של החשוד, תושב אשדוד בן 60, ולמעצרו בשבוע שעבר, בחשד לעבירות של סחיטה באיומים, איומים, הצתת רכב והצתת מבנה. מעצרו של החשוד הוארך בסוף השבוע האחרון, בשבעה ימים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות