תיעוד: ניסה להימלט מהמשטרה ברכיבה על סוסה שגנב

תושב הרשות הפלסטינית, 23, נאשם כי פרץ לחוות סוסים בקלנסווה וגנב משם את הסוסה "בשאייר". שוטרי הסיור ל תחנת משטרת טייבה החלו במרדף אחריו שבסופו הוא נתפס והועבר לחקירה
רונן לוי |
אילוסטרציה

אירוע כזה לא קורה בשכיחות גבוהה: המשטרה הגישה כתב אישום נגד צעיר תושב השטחים, בן 23 שגנב סוסה וניסה לברוח מהשוטרים תוך שהוא דוהר עליה.

לפני כעשרה ימים, החשוד תושב הרשות הפלסטינית, כפר טמון, בן 23 פרץ לחוות סוסים בקלנסווה וגנב משם את הסוסה "בשאייר". סמוך לשעה שלוש לפנות בוקר, הבחינו שוטרי הסיור של תחנת משטרת טייבה, בחשוד על כביש 444 סמוך לתחנת דלק פז, כשהוא רוכב על גבי הסוסה ללא ציוד רכיבה מתאים.

השוטרים שהבינו כי מדובר באדם שככל הנראה גנב את הסוסה, הורו לו לעצור והחשוד בתגובה החל בדהירה מהירה לכיוון צפון. בתום מרדף ממושך הצליחו השוטרים לעצור את החשוד והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. לאחר שמעצרו הוארך מעת לעת, הוגש נגדו כתב אישום בסעיפים של: פריצה לבניין שאינו דירה וביצוע גנבה, כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות