מי עומד מאחורי "הרחפן הירוק?"

בשבועות האחרונים דווח על רחפן ירוק שעבר בין מקומות שונים בארץ ופיזר שריות עם קאנביס. האיש המסתורי שעומד מאחורי הפרויקט נחשף כעת ואומר: "אני מסייע לחולים"
רונן לוי |
מעבדה לגידול מריחואנה
קנאביס

האיש שעומד מאחורי "הרחפן הירוק" נחשף: מאיר קדוש הוא האיש שפיזר שקיות קנביס לעוברי אורח ברחבי הארץ. "אני אחת ממאות אחים שרוצים לעזור לחולים", הוא אומר.

בשבועות האחרונים פרסמנו על פרויקט ייחודי שבמסגרתו הגיע "רחפן ירוק" לאזורים שונים ברחבי הארץ ופיזר שקיות קנאביס לעוברי אורח ששמחו על המתנות. בפעם הראשונה הוא עשה זאת בכיכר רבין בתל אביב ועורר הד תקשורתי גדול ובשבועות שלאחר מכן עשה זאת במספר מקומות נוספים בארץ.

כעת, יוזם הפרויקט, קדוש, נחשף ומספר מה הוביל אותו לביצוע הפרויקט. לדבריו היוזמה נולדה לאחר שהגיעו אליו פניות רבות של חולים שמנסים לקבל קנאביס רפואי מהמדינה וללא הצלחה. "הם נאנקים מכאבים וסובלים יום-יום שעה-שעה משלל מחלות", הוא מספר, "אבל המדינה לא נותנת להם רישיונות לקנאביס".

קדוש מספר כי רכש זרעי קנאביס וחילק לאנשים שזקוקים לצמח לריפוי ואלה החלו לגדל קנאביס בבתים. הזרעים הולידו יבול רב והמגדלים, ביחד עם קדוש, החליטו לתרום אותם לחולים. "אנחנו רוצים לסייע להם ולהקטין במעט את הכאבים", הוא אומר, "מספיק שנשמע על אדם שזקוק לקנאביס ונגיע לעזור".

בדיון שהתקיים לפני כשנתיים בכנסת בנושא רפורמת הקנאביס, שתה קדוש שמן קנאביס ועלה לכותרות. במהלך הדיון אמר: "כבר שנה שאנחנו מטופלים בקנאביס רפואי. שנה שהילדה שלי לא מפרכסת בזכות שמן הקנאביס. הילדי שלי לא מקבלת שום תרופה חוץ משמן הקנאביס. הצמח הזה יכול לגדול בכל מקום וכל פינה. אם תגעו ברישיון של הילדה שלי ובזן שעוזר לה, אני מבטיח שאני אגדל אותו בעצמי ואני אפתח מעבדה".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות