תקיפת בוחן התנועה ביהוד: כל המעורבים נעצרו

המשטרה הודיעה כי השלימה בסוף השבוע את מעצרם של כל החשודים בתקיפת השוטר לפני כשבועיים, אז הוכה על ידם עד אשר נזקק לטיפול רפואי
מעיין לביא |
שוד בחנות "סופר יהדות" - אילוסטרציה
אילוסטרציה

המשטרה השלימה בסוף השבוע את מעצרם של כל החשודים בתקיפת שוטר התנועה לפני כשבועיים ביהוד. נגד שניים מהחשודים הוגש כבר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בעבירה של תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט ועבירה של מעשה פזיזות ורשלנות. במהלך האירוע, ולאחר שהשוטר ביקש את פרטיו המזהים של נהג מכונית שביצע עבירת תנועה, היכו ותקפו את השוטר עד אשר נזקק לטיפול רפואי.

על פי כתב האישום, בשעות אחר הצהריים, נסעו השישה בשיירת כלי רכב, שכללה בין היתר רכב מסוג ב.מ.וו ורכב מסוג אאודי ברחובות רמז ומוהליבר בעיר יהוד. השוטר, שהיה לבוש מדי מילואים והיה רכוב על אופנוע, הבחין בעבירת תנועה שביצע רכב הב.מ.וו, שנכנס במהירות לכיכר רמז ביהוד דרך נתיב הנסיעה הנגדי. משכך, עצר השוטר את האופנוע במקביל לרכב והורה לנהג לעצור ולהציג לו רישיון וביטוח.

מיד לאחר מכן, הזדהה השוטר והציג את תעודת השוטר שלו כשמסביבו התגודדו הנאשמים ואחרים, ואחד מהם אף צעק לעברו "אז מה אם אתה שוטר". בעת שנהג רכב הב.מ.וו ויושביו ניסו להימלט מן המקום, עמד השוטר בנתיב נסיעתו של הרכב על מנת למנוע לנסוע מהמקום מבלי למסור פרטים.

בתגובה, כך עלה מהחקירה, דחפו בכוח רב מספר פעמים את השוטר, בעוד חלקם מתגודדים מסביב. מיד לאחר מכן, החלו הנאשמים לנסוע מהמקום בכלי הרכב בעוד השוטר ניסה לצלם את הרכב ללא הצלחה. משכך, החל בנסיעה אחר המכונית, וזמן קצר לאחר מכן, משהבחינו הנאשמים ואחרים בשוטר, יצאו הנאשמים ואחרים מכלי הרכב, כשחלקם חבשו על ראשם את כובעי "הקפוצ'ון", הפילו את השוטר והאופנוע על הקרקע, כך שראשו של השוטר, המוגן בקסדה, נחבט ברצפה.

השוטר התרומם מן הקרקע, תפס את אחד הנאשמים במטרה לעצרו, ומיד לאחר מכן תקפו אותו והפילו אותו אל הקרקע. בעוד השוטר שרוע על הקרקע, מקופל ומנסה להגן על גופו, בעטו בו שוב ושוב בשוטר בראשו ובגופו. נאשר ניסה השוטר לקום מן הקרקע, בעט בו אחד מהם והפילו בחזרה אל הקרקע.

בהמשך, נכנסו הנאשמים ואחרים למכונית על מנת לברוח מן המקום. משניסה השוטר להיכנס אל הרכב ולמנוע את מנוסתם, יצאו חלק מהנוסעים והחלו לתקוף את השוטר, לבעוט בו ולהכותו כשהוא שכוב על הקרקע, פעם אחר פעם, וזאת כשכל המעורבים מכסים את ראשיהם בכובעי "הקפוצ'ון".

לאחר מכן, כל נטען במשטרה, אחד מיושבי הרכב פתח את הדלת הימנית האחורית, על מנת להקל על בריחת האחרים, ואילו האחרים נכנסו למכונית גם כן על מנת לנסוע מהמקום.

בתגובה, ניסה השוטר למנוע מהם לנסוע מן המקום, בכך שתפס את דלת הרכב. או אז, אחד מהם אחז בשוטר תוך שהרכב החל בנסיעה. האחרים נכנסו לרכב תוך כדי נסיעה, ותוך כדי שהדלתות הפתוחות, פגעו בשוטר. השוטר, כך מתואר בכתב האישום, נחבט מהדלתות, נפל על הכביש, ונגרר בסמוך לגלגלי הרכב "והכל על מנת להימלט מהמקום". בעקבות מעשיהם של הנאשמים והאחרים נגרמו לשוטר כאבים ברגליו, בגבו, הוא חש סחרחורות ופונה לבית החולים תל השומר שם נקבע חשד לזעזוע מוח.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות