המטרה של הפורצת: דירות שותפים בתל אביב

נרקומנית תל אביבית מתפרנסת בעיקר מפריצות לבתים ולא ממכירת הסם. אבל בימים של מצב כלכלי גרוע, היא גם גונבת סבון, ספוג ומברשת שיניים
ציון חן |
הבנין בו נתפסה הפורצת הנרקומנית. צילום: גוגל סטריט ויו

דירות שותפים בהם אנשים יוצאים ונכנסים וזרים מסתובבים בדירות, הן טרף קל בעבור נרקומנית בת 37 מתל אביב שפורצת לדירות האלה בדיוק. השבוע תפסו אותה כמה שותפים של שתי דירות בליבה של העיר העברית הראשונה, והם החזיקו אותה עד שהגיעה המשטרה, "וניערה" ממנה את כל החפצים שהיא גנבה משתי דירות השותפים של אותו בניין, אליהן פרצה.

כבר לפני ארבעה חודשים הוציאה המשטרה צו הבאה כנגד הנרקומנית שהפסיקה להתייצב לדיונים בתל אביב ובירושלים, בתיקים פליליים שיש נגדה על פריצות וסמים כמובן, החזקת סכין ועוד. למרבה מזלה של המשטרה, היא "אותרה", רק בזכות קבוצה של צעירים שמתגוררים בדירות שותפים ברחוב בצלאל יפה, בסמוך למפגש שלו עם שדרות רוטשילד.

הדירה הראשונה בה ביקרה הנרקומנית הייתה דירה מספר 1 בבניין. הפורצת לקחה ממרפסת הדירה את התיק של אחת השותפות שהייתה בזמן הזה בחדרה עם דלת סגורה. השתיים עוד הסתכלו אחת על השנייה בשעה שהפורצת פתחה את דלת החדר, סגרה אותה ונמלטה מהדירה.

על פי העדויות, בזמן שהשותפה הבינה שמדובר בפורצת ולא באורחת של השותף שלה, וגם גילתה שהתיק שלה נעלם, רדפו אחריה דיירים אחרים מהבניין. גם הם הבחינו בפורצת כשהיא נמלטת מדירתה דרך המרפסת.

מהפריטים שהנרקומנית בחרה לגנוב מהדירות עלה עד כמה עגום הוא מצבה של של הנרקומנית שצריכה לממן לעצמה את הסם מפריצות וגניבות מבתי אנשים תמימים.

על פי המשטרה, מדירה מספר 1 לקחה החשודה בפריצה תיק עם ארנק ומפתחות, אך בדירה מספר 6 היא "עשתה קניות" שהיא ככל הנראה לא יכולה להרשות לעצמה, ויצאה מהדירה עם ביצים, שמני אמבט, מסכה לפנים, סבון רחצה, ספוג רחצה, ומברשת שיניים.

עם מעצרה השבוע לא חיכו במשטרה שבית המשפט ישחרר אותה שוב במה שהיא טענה שהוא בסך הכל "הסגת גבול", בלבד. כתב אישום הוגש כנגדה עם בקשה להשארתה במעצר עד תום ההליכים, דבר שיבטיח גם את התייצבותה לדיונים בתיקים הפלילים שמתנהלים נגדה גם כך, ומעצרה הוארך עד להחלטה אחרת.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות