ניסה לרצוח את שכנתו: ״בשם החוק וראש הממשלה"

תושב ירושלים, 37, נאשם כי על רקע סכסוך עם שכנתו, דקר אותה בכל חלקי גופה וחדל ממעשיו רק לאחר התערבות אשתו שהזעיקה את המשטרה
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית משפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד תושב העיר בן 37, בגין ניסיון לרצח של שכנתו והחזקת סכין. על פי כתב האישום, הנאשם הגיע לדירת השכנה, דקר אותה בכל חלקי גופה עד אשר התמוטטה וחדל ממעשיו רק לאחר התערבותה של אשתו ולאחר שהזעיקה למקום משטרה.

על פי כתב האישום, הנאשם מתגורר עם אשתו וילדיו באותה הקומה בבניין בו גרה שכנתו עם שניים מילדיה. לפני כשבועיים, גמלה בליבו של הנאשם החלטה להמית אותה, מבלי שקדם לכך סכסוך או ויכוח כלשהו ביניהם. בשעות הערב יצא הנאשם מביתו ואמר לאשתו שהוא יוצא לעשן בחדר המדרגות.

על פי כתב האישום, הנאשם הצטייד בסכין מתקפלת ודפק בדלת דירתה של שכנתו, אשר באותו הזמן שהתה בה לבדה. כאשר היא פתחה את הדלת היא ראתה מולה את הנאשם כשהסכין שלופה בידו.

על פי כתב האישום, הנאשם אמר "בשם החוק וראש הממשלה באתי לרצוח אותך" והחל מיד להתקדם לעברה ולדקור אותה דקירות רבות בגופה. תוך כדי הדקירות, אמר לה "אני אהרוג אותך ואת לא תחיי".

השכנה, כך לפי האישום, ניסתה לברוח מפני הנאשם תוך שהיא נסוגה לאחור וצועקת, עד אשר התמוטטה על רצפת החדר הסמוך לכניסה. בשלב זה, כך עולה מכתב האישום, אשתו של הנאשם, אשר שמעה את זעקות השכנה, נכנסה לדירה, עצרה את הנאשם מלהוסיף ולדקור אותה והתקשרה למשטרה. השכנה הובהלה לבית החולים, כשהיא סובלת מחתכים מדממים רבים בכל גופה.

השבוע הרשיע ביהמ"ש אסירה מכלא נווה תרצה בעבירה של פציעה כאשר העבריין מזוין, זאת לאחר שדקרה אסירה אחרת בפניה, על רקע ויכוח בין השתיים על ליבו של גבר. בית המשפט גזר עליה שנתיים מאסר שירוצו במצטבר לעונש המאסר שלה וכן פיצוי בסך עשרת אלפים שקלים לאסירה שנפצעה.

על פי כתב האישום, על רקע וויכוח שנתגלע בין הנאשמת לבין אסירה אחרת, נטלה הנאשמת מארון הציוד בתא שלה שני מכסים של קופסאות שימורים, לאחר מכן, היא נגשה אל תא המעצר בו שהתה המתלוננת, קפצה עליה ודקרה אותה בפניה באמצעות שני המכסים. מיד לאחר מכן, אסירה אחרת הדפה את הנאשמת כדי למנוע ממנה להמשיך ולדקור את המתלוננת.

אסירה נוספת ניסתה לשלוף מידה את המכסים הנ”ל, אך הנאשמת מנעה מהן והשתוללה בעודה אוחזת בחפץ המדובר. עקב כך, נגרמו לאסירות האחרות, שניסו לבלום את הנאשמת שריטות, הנאשמת אף היא נשרטה ואילו למתלוננת נגרם פצע דקירה במצח. בית המשפט ציין כי מדובר אירוע אלימות חמור, מתוכנן מראש, שנולד ממניע של קנאה בין-אישית, כנראה, מאבק על ליבו של גבר.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות