פרצו לבית בהוד השרון – רק אחד נתפס

תושב השטחים נאשם בהתפרצות, והמשטרה מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו. במהלך מעצרו נתפס ציוד רב אולם הכוחות עדיין מחפשים אחר שותפיו לפריצה
דניאל בן חמו |
פורץ, אילוסטרציה

לבית המשפט הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד תושב שטחים שנאשם בהתפרצות לבית בהוד השרון. במשטרה מחפשי עדיין אחר שותפיו לפריצה.

לפני כשבוע, הנאשם ביחד עם נוספים פרצו לבית ברחוב שמעון הצדיק בהוד השרון וגנבו מתוכו רכוש רב ובכלל זה מכשירי חשמל, תכשיטים, מחשב נייד ועוד.

הרכוש שנגנב מהבית בהוד השרון, צילום: משטרת ישראל

שוטרי תחנת כפר סבא שהגיבו לאירוע ההתפרצות הצליחו לאתר את הנאשם ושותפיו בעת שאלו נסעו ברכבם סמוך לקיבוץ רמת הכובש. השוטרים הצליחו לעצור את החשוד תושב שטחים בן 40 והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. ברכב בו נסעו החשודים איתרו השוטרים רכוש רב אותו גנבו בהתפרצות מהבית בהוד השרון.

כעת הגישה משטרת ישראל חטיבת התביעות שלוחת מעצרים שרון מרכז כתב אישום נגד החשוד בסעיפי אישום של התפרצות למגורים, גניבה, כניסה או ישיבה בישראל שלא כחוק ושימוש בכוח או באיומים למנוע מעצר. כתב האישום לווה בבקשה למעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות