החשד: נתין זר מאריתריאה רצח את חברו

המשטרה הגישה לביהמ"ש הצהרת תובע ולפיה היא תעמיד לדין את החשוד באשמה כי דקר למוות את חברו, על רקע סכסוך בדרך ההגנה בתל אביב בחודש שעבר
רונן לוי |
פס הפרדה משטרתי בזירת רצח
ארכיון

המשטרה פענחה את תיק הרצח שאירע בשכונת התקווה, לפני כשלושה שבועות והבוקר תוגש הצהרת תובע נגד החשוד תושב העיר, לפיה בימים הקרובים יוגש כתב אישום נגדו באשמת רצח, המניע לרצח סכסוך קודם בין השניים.

ראשיתה של החקירה בחודש שעבר, אז התקבל דיווח במוקד 100. השוטרים הוזעקו בעקבות אירוע דקירה ברחוב דרך ההגנה בת"א של נתין זר מאריתריאה, בשנות ה-30 לחייו, ע"י אלמוני שנמלט מהמקום. גורמי רפואה שהוזעקו לזירת האירוע נאלצו לקבוע את מותו בתום ניסיונות החייאה.

חקירת הרצח הוטלה על חוקרי תחנת השכונות במרחב יפתח שניהלו חקירה מורכבת, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים שונים, איסוף ממצאים מהזירה ע"י יחידת הזיהוי הפלילי וחקירת מספר חשודים, כאשר כל אלה הביאו לפענוח הרצח ומעצר תושב העיר, בן 30, בחשד לביצוע ומעורבות ברצח על רקע סכסוך אישי שהתגלע בין הקורבן לחשוד אשר ככל הנראה גם היה בגילופין.

בתום החקירה נאספו ראיות שאפשרו הבוקר את הגשת הצהרת התובע נגד החשוד בבית משפט השלום בת"א, כאשר בימים הקרובים יוגש ע"י פרקליטות מחוז ת"א כתב אישום כנגד החשוד.

בשבוע שעבר נמצאה אישה כבת 30 ללא רוח חיים, כשחבל כרוך על צווארה, בדירה ששימשה לסאדו מאזו ביפו. השוטרים שהוזעקו למקום פתחו בחקירת האירוע ובהמשך עצרו שני גברים, אחד כבן 30 מנתניה והשני בן 71, בעל הדירה נעצרו בחשד לרצח.

במקרה נוסף, הפעם בעיר נשר, נרצח עורך הדין אפרים ארנון, כבן 71, בדקירות סכין בפתח ביתו. כוחות גדולים של משטרת מחוז חוף הגיעו לזירה והחלו לתחקר את האירוע לבדוק את המניעים ולחפש אחר החשוד במעשה.חובש בכיר במד”א, לאוניד ליאנסקי, סיפר: “כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מפציעות חודרות ומדממות בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו לו טיפול אבל הפציעות שלו היו קשות מאוד ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו”.

כוחות גדולים של המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת לבדיקת נסיבות הרצח והאם המניע הוא על רק עיסוקו של הנרצח. לאחר גביית עדויות המשטרה החלה בסריקות אחרי מבצעי העבירה, זאת לצד איסוף ממצאים בזירה על ידי חוקרי המז”פ.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות