אישום: גנב לח"כ מיקי חיימוביץ' את התיק וחגג על כרטיס האשראי

תושב ת"א, 60, נאשם כי לקח את התיק של ח"כ בזמן שישבה בבית קפה בעיר ורכש לעצמו בשמים. המדינה טוענת כי מדובר בגנב סדרתי המסוכן לציבור
רונן לוי |
מיקי חיימוביץ'
ח"כ מיקי חיימוביץ'. צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום בתל אביב, לאחרונה הוגש כתב אישום, ובקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים, נגד תושב העיר בן 60, שגנב, בין השאר, את תיקה של חברת הכנסת מיקי חיימוביץ' וביצע קניות באמצעות כרטיס האשראי שלה בסופר פארם ומרכולים. על פי כתב האישום מדובר בגנב סדרתי עם עבר פלילי נרחב, בעל הרשעות רבות שעד היום נפתחו נגדו למעלה מ-140 תיקים פליליים.

על פי כתב האישום שהוגש, ביום שישי לפני כשבועיים, ישבה חברת הכנסת חיימוביץ בבית הקפה "תוצרת הארץ" שבכיכר מסריק בתל אביב, והניחה את תיקה ומפתחות ביתה באדנית בסמוך לשולחן בו ישבה.

הנאשם שהגיע לאזור בית הקפה, כך לפי כתב האישום, ניצל רגע של חוסר תשומת לב את ההזדמנות, וגנב את תיקה של חברת הכנסת מיקי חיימוביץ', וביצע קניות באמצעות כרטיס האשראי של חברת הכנסת בשני סניפים שונים של רשת סופר פארם ובשני מרכולים בסכומים של עד כאלף שקלים. פרט לכך, הואשם גם בגניבת בשמים משני סניפי רשת סופר פארם ברחוב אבן גבירול וברחוב דיזנגוף בתל אביב.

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו, שם צוין כי לחובתו של הנאשם 15 רישומים פליליים דומים, ומתוכם 13 הרשעות בלמעלה מ־140 תיקים, במגוון עבירות, שעיקרן עבירות רכוש, הונאה והפרת הוראה חוקית, הנאשם ריצה מאסרים ממושכים מאחורי סורג ובריח בגין עבירות אלו.

רק באוקטובר האחרון שוחרר הנאשם ממאסרו האחרון וכעת, לפי קביעת המדינה, שב לבצע את העבירות הנ"ל, זאת על אף שעוד תלוי ועומד נגדו מאסר על תנאי של 4 חודשי מאסר, שהינו בר הפעלה.

"מסוכנותו של המשיב כלפי רכוש הציבור, הנובעת ממעשיו כמפורט בכתב האישום – הינה ברורה ומקימה עילת מעצר מוצקה. המדובר במשיב רצידיוויסט, בעל עבר פלילי מכביד, שיוצא ונכנס מכותלי בית האסורים ושב ופוגע ברכוש הציבור, כשאין במאסרים הממושכים שריצה או במאסרים על תנאי שהוטלו עליו כדי להרתיעו", כך נכתב בבקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים כנגדו.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות