אישום: לאחר שנתפס גונב, חטף את מעסיקיו

הפרקליטות טוענת כי תושב זרזיר, כבן 30, חטף וסחט כספים באיומי אקדח את מעבידיו, לאחר שגילו שהוא גונב מהם והפחיתו ממשכורתו. המדינה מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים
גילי סיוון-כהן |
אני אמשיך לצעוק שקט. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה

המשטרה עצרה חשוד בשנות ה- 30 תושב זרזיר, בגין חטיפה וסחיטה באיומי אקדח והיום (יום ד') הגישה פרקליטות מחוז צפון כתב אישום נגדו. על פי האישום, הגבר חטף וסחט באיומי אקדח את מעסיקיו, לאחר שתפסו אותו גונב ממקום העבודה ועל כן הפחיתו ממשכורתו. לצד כתב האישום מבקשת הפרקליטות לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים הפליליים נגדו.

במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל לפני מספר שבועות דיווח על אדם שמאיימים עליו באקדח וחטיפה באתר עבודות בכפר ברוך. למקום הוזנקו שוטרי משטרת ישראל ,אספו ממצאים ופתחו בחקירה. ממנה עלה כי הנאשם הגיע בשעות הבוקר למקום עבודתו ותוך איומי אקדח הכניס בכח לרכבו את 2 מנהליו.

על פי החשד במשטרה, החשוד נסע עימם לכספומט במגדל העמק ,בהגעתם למקום דרש הנאשם ממנהל העבודה לקחת את כרטיס האשראי של מנהל הפרויקט ולרדת למשוך כסף מחשבונו כסף זאת בשל החלטת המנהל לנקות משכרו סכום של כסף בגין ציוד שנגנב מהמקום על ידו.

החשוד בעת מעשה כפי שתועד על ידי מצלמות האבטחה. צילום באדיבות המשטרה

בשל חששו מהנאשם, מנהל העבודה ירד ומשך מהכספומט אלפי שקלים והעבירם לנאשם וסמוך לצומת כפר ברוך דרש מהם נאשם לעזוב את רכבו והוא נמלט מהמקום.

בסיום חקירה יסודית הצליחו חוקרי היחידה לפשעים מיוחדים במרחב עמקים לגבש תשתית ראייתית כנגד הנאשם ופרקליטות מחוז צפון הגישה כנגדו בקשה למעצר עד תום הליכים וכתב אישום בגין חטיפה וסחיטה באיומים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות