הוארך מעצר החשוד בתקיפת השף שלום קדוש

עלי אדקידק, 41, ממזרח ירושלים, נעצר בחשד שהיכה באכזריות את השף הוותיק וגרם לפציעתו הקשה. הוא מכחיש קשר לאירוע וטוען שהיה במקום אחר
רונן לוי |
עדיין מורדם ומונשם. השף שלום קדוש, צילום: פלאש 90

שופט בית משפט השלום בירושלים, גד ארנברג, האריך אמש (יום שבת) בארבעה ימים, את מעצרו של עלי אדקידק, בן 41, ממזרח ירושלים, החשוד בתקיפתו ופציעתו, של השף שלום קדוש, ביום ראשון שעבר בתחנת דלק בעיר.

כזכור, בשעות הצהריים עמד השף קדוש ומילא אוויר ברכבו בתחנת דלק ברחוב דרך חברון, באותו זמן הגיע אדקידק, לכיוון רכבו, הסתכל ימינה ושמאלה לראות אם יש מישהו וברגע אחד הכניס יד דרך החלון לרכבו של הקורבן, גנב מתוכו רכוש והחל ללכת. קדוש מיד ראה אותו, התפתח מרדף של כמה מטרים שבסיום המרדף על פי מצלמות האבטחה ניתן לראות את המשיב מטיח אותו על הרצפה, כתוצאה ממאבק, ונמלט מהמקום. קדוש, אדם מבוגר, מעל גיל 70 כרגע נמצא בבית החולים "הדסה" במחלקת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם. אדקידק נתפס ובחקירתו הכחיש את המיוחס לו.

בסוף השבוע האחרון, נעצר אדקידק באקראי במחסום משטרתי ואמש הובא להארכת מעצר, שם ציין נציג המשטרה, כי יש לו עבר פלילי עשיר בכל מגוון העבירות, כאשר זה עתה השתחרר מבית סוהר. עוד ציין נציג המשטרה, כי היא ביצעה עד כה 10 פעולות חקירה, אשר מחזקות את החשד כנגד החשוד ובכוונת המשטרה לבצע 15 פעולות חקירה.

עלי אדקידק, החשוד בתקיפת השף קדוש, אתמול בביהמ"ש. צילום: פלאש 90

הסנגור טען מנגד, כי אדקידק נעצר באקראי במחסום בבדיקה שגרתית של ת.ז, אמרו לו שהוא דרוש חקירה, הוא לא ידע במה הוא חשוד, הגיע לתחנה, הטיחו בו חשדות, הוא הכחיש כי הוא מעורב, הכחיש כי הוא קשור לאירוע הזה, אפילו מסר טענות שיכול להיות שיתבררו כנכונות שהיה במקום אחר.

השופט ארנברג, שהאריך כאמור את מעצר החשוד בארבעה ימים, קבע כי שמחומר החקירה שהוגש עולה כי אין ספק שקיים חשד סביר שהוא מעורב במיוחס לו וכן הוא זוהה בוודאות על ידי מספר נחקרים מבני משפחתו, אבל השופט המשיך וציין: "מאידך גיסא, המשיב מסר טענת אליבי שמן הראוי שתיבדק כאחת מפעולות החקירה הראשונות שכן, אם יימצא שהמשיב היה במקום אחר, יש בכך כדי להביא להסרת החשד".

______________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט גד ארנברג

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות