הפרקליטות מבקשת לשנות לאונס את האישום נגד ירין שרף

לביהמ"ש השלום בת"א הוגשה היום (יום ה') בקשה מטעם הפרקליטות לתקן את כתב האישום בעניינו של שרף שהואשם בבעילה בהסכמה של בת ה-13 במלונית קורונה
מעיין לביא |
ירין שרף, הנאשם באונס נערה בת 13 במלונית קורונה.

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה לפני זמן קצר לבית משפט השלום בת"א, בקשה לתקן את כתב האישום בעניינו של ירין שרף, ולייחס לו עבירות של אינוס, ובהתאם להעביר את הדיון בעניינו לבית המשפט המחוזי.

ההחלטה התקבלה בתום מספר דיונים בראשות ממלא-מקום פרקליט המדינה, בהם השתתפו הגורמים הרלוונטיים בפרקליטות המדינה ובפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), ולאחר שבמסגרת הדיונים שבו ונבחנו חומרי החקירה, אף בוצעו מספר השלמות חקירה, ונותחו החלופות המשפטיות, העובדתיות והנורמטיביות.

ממלא-מקום פרקליט המדינה אימץ את המלצת פרקליטת מחוז תל אביב (פלילי), המשנה לפרקליט המדינה (עניינים פליליים) ומנהלת המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה, לפיה, על אף הקשיים והמורכבות בפרשה זו, עולה כי יש בתיק סיכוי סביר להרשעה בעבירת אינוס, וכי בנסיבות העניין מוצדק לבקש לתקן את כתב האישום.

חובתה של התביעה לשוב ולהעריך את תמונת המצב הראייתית בכל שלב, כפי שנעשה גם במקרה זה, כאשר הוחלט לפנות לבית המשפט ולבקש לתקן את כתב האישום.

בעקבות כתב האישום שהוגש נגש שרף, בביצוע של בעילה אסור בהסכמה והטרדה מינית ולא באונס של הנערה בת ה-13 במלונית הקורונה של משרד הרווחה ביפו קמה סערה ציבורית שבעקבותיה הודיעמ"מ פרקליט המדינה עו"ד עמית איסמן, כי יבדוק את התיק בדחיפות. מ"מ פרקליט המדינה, הודיע כי יידרש לדברים ולבדוק את התיק בדחיפות המתבקשת. בהתאם, הודיע על כינוס דיון דחוף בראשותו לגבי הפרשה בראשית שבוע הבא, ביחד עם הגורמים הרלוונטיים לעניין.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות