ביקשו להתחדש לקראת החג?

בדיקה בנמל אשדוד חשפה מכולה שהכילה מאות גלילי בד מזויפים של מותג היוקרה "לואי ויטון" כשעל פי החשד הוא נועד לשמש לתפירת תיקים
דנה לווינסקי |
תק לואי ויטון
תיק לואי ויטון, אילוסטרציה envato

בדים מזויפים של חברות מפורסמות משמשים בדרך כלל את המזייפים לתיקים ולביגוד, הפעם הם נתפסו בנמל אשדוד, רגע לפני שהוברחו לישראל ועל פי החשד הם נועדו לתפירת תיקים מזויפים של המותג היוקרתי "לואי ויטון". במשטרה הודיעו כי ימשיכו בחקירת האירוע.

בודקי מכס אשדוד, סיכלו הברחה של מאות גלילי בד מזויפים ממותג "לואי ויטון", שהיו אמורים לשמש, לפי החשד, לתפירת תיקים מזויפים של המותג.

הבדים המזויפים שנחשפו בנמל אשדוד. צילום: משטרת ישראל

הגלילים נחשפו בעקבות בדיקה שנערכה בנמל אשדוד למכולה של יבואן תושב חברון, שהכילה על פי מסמכי הייבוא שהוגשו למכס כלי בית וביגוד. בבדיקה נמצאו בתוך המכולה מאות גלילי בד ממותג "לואי ויטון" מגולגלים הפוך ועטופים בבדים אחרים.

לאחר בדיקה מעמיקה ופנייה ליבואן הרשמי של המותג, התברר כי מדובר בבד מזויף. על פי החשד, הבד יועד ליצירת תיקי "לואי ויטון" מזויפים ומכירתם במיליוני שקלים. תכולת המכולה נתפסה והאירוע הועבר להמשך חקירה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות