מי מוציא שם רע לעיר אילת?

בעל בתים להשכרה באילת השכיר את אותה וילה לשתי קבוצות שונות במקביל ואיים על מי שנעקצו. בית המשפט: "בעבירה חמורה, התנהגותו מרחיקה תיירים מהעיר"
ציון חן |
אילת. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

קבוצה של חברים ששילמו 2,000 שקל מראש בעבור וילה באילת, גילו שנמצאים בה אנשים אחרים. בעל הווילה נעצר בחשד שהשכיר את אותו מקום פעמיים ובמקביל. בית המשפט מתח עליו ביקורת: "התנהלות הפלילית בה נחשד האיש, יש בה לא רק כדי לפגוע במתלוננים באופן ישיר, אלא גם באופן עקיף, ברבים אחרים בעיר אילת, אשר עובדים בה קשות כדי להתפרנס מתיירות".

על פי התלונה שהוגשה למשטרה, קבוצת החברים שמצאה את עצמה מחוץ לווילה, דרשה את כספה בחזרה מבעל הנכס. לדבריהם, הם הבינו שנעקצו אך בהמשך גם ספגו איומים ממי שהשכיר להם את הווילה, תושב אילת בן 36.

המשטרה יצרה עם המתווך קשר, שהגיע לתחנה מלווה בבתו התינוקת ובבת זוגו. האישה החזיקה ברשותה 200 אלף שקל במזומן, ולדבריו אלו כספים שהוא אסף מגביית הדירות שהוא משכיר כעת.

האיש הסביר כי הוא עסק מורשה המוציא חשבוניות ומתבצעות אצלו כל הזמן העברות בנקאיות וכי הוא מגלגל סכומים מאוד גבוהים של כספים. בעדותו סיפר עוד שהוא מרוויח מספיק כסף ולא יעקוץ "בשביל אלפיים שקל לשכירות כפולה".

המשטרה גם טוענת כי לעצור אין שום אישור מתאים לנהל את הווילה הזאת ברובע 4 של שכונת שחמון, כעסק. "הגרסה שלו בלשון עדינה היא שקרית לחלוטין", אמרו במשטרה, "הטענה שלו לא מחזיקה. זאת קבלת דבר במרמה וגניבה. יש פער בין דבריו שאינם עולים בקנה אחד עם ממצאי החקירה", הסבירה המשטרה שגם הזכירה את עברו הפלילי של האיש על עבירות אלימות ועוד.

שופט המעצרים באילת היום, נשיא בתי המשפט השלום בדרום, השופט אלון גביזון מתח ביקורת חריפה על העצור. "העיר אילת הינה עיר תיירותית שפרנסת רבים תלויה בה", ציין הנשיא ,"ההתנהלות הפלילית בה נחשד האיש, יש בה לא רק כדי לפגוע במתלוננים באופן ישיר, אלא גם באופן עקיף, ברבים אחרים בעיר אילת, אשר עובדים בה קשות כדי להתפרנס מתיירות.

השופט הוסיף: "התנהגותו של האיש, יש בה כדי להרחיק תיירים מהעיר אילת, ועל כן מדובר בעבירה חמורה שאין בה להקל בה ראש".
____________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט אלון גביזון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות