תובע את השכן: "האשים אותי שאני מציץ לאשתו"

בתביעה שהגיש עו"ד הוא דורש פיצוי על כך ששכנו טען בפני דיירי הבניין כי הוא גם נוהג לשלוח לאישה סרטונים פורנוגרפיים: "שמי הטוב ירד לטמיון"
נעמה כהן |
שכן שכנים מציץ חלון
אילוסטרציה envato

סכסוכי שכנים הפכו להיות דבר שבשגרה, אם פעם הם היו מסתיימים בסולחה, היום השכנים גוררים אחד את השני לבית משפט בגין לשון הרע. תביעה שכזאת, בסך 140 אלף שקלים, הוגשה לבית משפט השלום בירושלים, על ידי עורך דין שתבע את שכנו שהאשים אותו בכך שהוא מציץ לאשתו ושולח לה סרטים פורנוגרפיים. "שמי הטוב של אדם נקי כפיים, שנבנה בעמל רב במשך עשרות שנים, יורד לטמיון", כתב עורך הדין בתביעתו.

על פי התביעה, הנתבע הוא שכן בבית המשותף שבו מתגורר התובע ודירת הנתבע נמצאת מתחת לדירת התובע. לפני כחודש הגיעו פקחים מטעם העירייה והורו לנתבע ואשתו להסיר סמרטוטים העשויים מתחתונים קרועים שתלו מעל רכושו של התובע ואשתו המתגוררים באותו הבניין.

הנתבע ואשתו החלו לגדף את אשתו של התובע שהייתה נוכחת, ובין היתר הגדילו לעשות והטיחו ברעיית התובע ובפקחים שהיו במקום וכן בעוד שכנים, שכולם מכירים את התובע, שהתובע בעלה מציץ כביכול לנתבעת מהחלון, ובעיקר שהוא נוהג לשלוח לאשתו של הנתבע תמונות סרטונים פורנוגרפיים. שלטענת התובע, דברים הזויים, שכמובן מעולם לא התרחשו.

הנתבע סירב להתנצל. אולם לטענת התובע, שמו הטוב הוכפש ומאז האירוע ננעצים בו מבטים חשדניים בשכונה.

"השמועה" שהתובע כביכול שולח סרטונים פורנוגרפיים עשתה לה כנפיים, כך מתואר בתביעה. לדברי עורך הדין, כל הנוכחים ששמעו מן הסתם הדברים, חזרו לביתם וסיפרו לבני משפחתם המכירים את הנפשות הפועלות.

"שמו הטוב של אדם נקי כפיים, שנבנה בעמל רב במשך עשרות שנים, יורד לטמיון בחבל פה, והוא מתבייש להתהלך בשכונת מגוריו ובבית הכנסת בו התפלל", נכתב בתביעה. "מאז המקרה וסירובו של הנתבע לתקן את המעוות, עשתה השמועה הזדונית כנפיים. הוא הפסיק ללכת לבית הכנסת המקומי ולתובע לא נותרה כל ברירה אלא לפנות לבית המשפט הנכבד על מנת להציל את שמו הטוב".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות