הצית את דירת סבתו – "שיעמם לי, אוהב לראות אש"

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגש נגד תושב נשר, 24, ולפיו הוא הדליק נר והצית באמצעותו את הדירה וגרם לנזקים גדולים לבניין המגורים
מעיין לביא |
נר אש שריפה הצתה
אילוסטרציה envato

לבית משפט המחוזי בחיפה, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב נשר, בן 24, באשמת הצתת דירת סבתו לפני כחודש וחצי וגרם לנזק גדול לדירה ולבניין המגורים. בבקשת המעצר שהוגשה לביהמ"ש טענו נציגי הפרקליטות כי לחובתו עבר פלילי הכולל שש הרשעות וכי "קיים חשש שאם המשיב ישוחרר, הוא יסכן את שלום הציבור, זאת בשל אופי המעשים המיוחסים לו וחומרתם".

המשטרה פתחה בחקירה לפני כחודש וחצי עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר הצתה של דירה בבניין מגורים בנשר. מהחקירה עולה כי החשוד הצית דירה בה מתגוררת סבתו, הדירה נשרפה כליל ונגרם נזק כבד לתשתיות בבניין בשווי של כ- 180 אלף שקלים. במזל, דיירי הבניין לא נפגעו כתוצאה מהשריפה.

השוטרים שהגיעו למקום, עצרו את הנאשם, תושב נשר בן 24 בחשד לביצוע המעשה לאחר שהוא הזעיק את המשטרה למקום ובשיחה עם המוקדנית הודה בפניה שהוא שרף את הדירה באמצעות נר. בתחילת חקירתו הוא לא שיתף פעולה עם החוקרים, אולם בהמשך הסביר כי עשה זאת מאחר ו"שיעמם לו" וכי הוא "אוהב לראות אש".

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת וכעת הגישה הפרקליטות מחוז חיפה, כתב אישום נגד החשוד ובקשה למעצרו עד תום ההליכים לבית המשפט המחוזי בעיר.

"קיים חשש שאם המשיב ישוחרר, הוא יסכן את שלום הציבור", כתבו נציגי הפרקליטות לביהמ"ש בבקשה להותירו במעצר, "זאת בשל אופי המעשים המיוחסים לו וחומרתם, ולדעת המבקשת, בשל חומרת העבירה ועילות המעצר שפורטו לעיל, לא ניתן להשיג את מטרת המעצר בדרך שפגיעתה בחירותו של המשיב תהא פחותה. עברו הפלילי כולל 6 הרשעות קודמות, כאשר האחרונה בהן מיולי 2020, ובגין חלק מהן הוא נידון למאסר בפועל מאחורי סורג ובריח".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות