מנהלת מלון האונס הקבוצתי שוחררה למעצר בית

חוקרי הצח"מ לפרשת האונס הקבוצתי של בת ה-16 במלון באילת, ביקשו את מעצרה של מנהלת בית המלון בחמישה ימים. ביהמש שחרר אותה ללא חשד
ציון חן |
מלון הים האדום באילת. צילום: Google Street View

"לא ניתן לייחס למנהל המלון ידיעה או אפילו חשד לכך שמתרחש בחדר אונס קבוצתי", קבעה היום שופטת המעצרים בקרית גת סבין כהן, ושחררה את פנינה ממן, מנהלת מלון הים האדום באילת, שם התרחש האונס הקבוצתי בבת ה-16. המנהלת שוחררה למעצר בית מלא של שמונה ימים בבית חברת ילדות בראשון לציון.

חוקרי המשטרה בפרשה המזעזעת הגיעו היום מלאי פאתוס לביהמש. "אם אין פה עצימת עיניים ברמה מובהקת, אני לא יודעת מה זה עצימת עיניים. פנינה ממן מנהלת המלון, לא מנעה פשע חמור מאוד. היא היתה ממש סמוך לאירוע, שכל זה קורה בבית המלון שלה", אמרה היום בביהמש חוקרת המשטרה, "אי אפשר שנעצום עיניים כמו שממן היתה במקום עצמו ועצמה עיניים".
ממן, מצידה, טוענת שנעשה לה משפט שדה כאילו היא אשמה במה שקרה לנערה האומללה. לטענתה היא שיתפה פעולה גם בחדר החקירות וגם בבית המלון, במסירת כל החמורים והמידע שהיה ברשותה.

"ככל הנראה בין כתלי בית המלון מתרחשים ארועים בלתי מוסריים", ציינה היום השופטת, "ובין כתליו של אחד החדרים התרחשו מעשים נוראיים, אך לא ניתן לייחס לממן ידיעה או אפילו חשד לכך שמתרחש בחדר אונס קבוצתי. מכאן ועד מניעת פשע, הדרך ארוכה", והיא שוחררה למעצר בית אצל חברה בראשון לציון.
__________________________

לצפיה ודירוג כבוד השופטת סבין כהן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות