חשד לרצח: מה קרה בדירת הסאדו-מאזו ביפו?

במשטרה בודקים מה הוביל למותה של אישה, כבת 30, שנמצאה ללא רוח חיים עם חבל כרוך על צווארה. בעל הדירה, 71, וגבר נוסף כבן 30 מנתניה נעצרו
דניאל בן חמו |
סאדו מאזו סקס מין
אילוסטרציה envato

במשטרה בודקים מה קרה בדירת הסאדו מאזו ביפו, שם מצאה אתמול אישה כבת 30 את מותה כשחבל כרוך לצווארה. שני גברים, אחד כבן 30 מנתניה והשני בן 71, בעל הדירה נעצרו בחשד לרצח. הבוקר (יום ב') תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של השניים בבית משפט השלום בת"א.

חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה, במרחב יפתח פתחו אתמול בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר אישה בשנות ה30 לחייה שנמצאה ללא רוח חיים בחדר מושכר לסאדו מאזו ביפו. היא נמצאה נשענת על הקיר כשחבל על צווארה.

המשטרה עצרה לחקירה שני חשודים, האחד תושב נתניה שהיה עימה בחדר לפני האירוע. מהחקירה עלה שכאשר בעל הדירה הגיע בבוקר כדי לבדוק מדוע עדיין בני הזוג לא עזבו את הדירה, הוא מצא את גופתה, כאשר החדר היה נעול עם מפתח מבפנים.

המשטרה הוזעקה למקום וכאשר פרצו את החדר, מצאו את גופתה נשענת על הקיר כשחבל כרוך לצווארה. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותה. בעל הדירה נתן להם את פרטיו של החשוד, שהשכיר את החדר יחד עם האישה ובמשטרה החליטו לעצור גם אותו. השניים יובאו לבית משפט השלום בת"א לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות