הוארך מעצר החשודים שסחטו את הכדורגלן עומר אצילי

ביהמ"ש השלום בת"א האריך את מעצרם של שני אוהדי מכבי חיפה, החשודים שסחטו באיומים את כדורגלן הקבוצה והניחו רימון הלם בבית הוריו בחולון. השופטת: "תשתית ראייתית המבססת חשד סביר"
אייל חן |
עונש קל לאוהד בית"ר שתקף קבוצה מתחרה
אילוסטרציה

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, איטה נחמן, האריכה בחמישה ימים את מעצרם של שני החשודים, אוהדי מכבי חיפה, החשודים בסחיטה באיומים של עומר אצילי, כדורגלן מכבי חיפה, על פי החשד הם גם הניחו רימון הלם על דלת הבית של הוריו בחולון.

לאחר שבועיים של חקירה הצליחה המשטרה לשים את ידה על שני החשודים שהניחו את רימון ההלם בבית משפחת אצילי וכתבו כתובות גרפיטי נגד הכדורגלן בין השאר: "אצילי פדופיל התרחק מחיפה, גרמני מסריח ועוד".

בדיון שהתקיים בבית המשפט, אמר נציג המשטרה כי מדובר בחשודים שבמהלך ינואר סחטו ואיימו על בני משפחת אצילי, ריססו גרפיטי במקומות שונים, הונח רימון הלם במהלך חיפוש בבית אחד החשודים נתפסו מעל 300 גרם ברוטו סמים.

פרקליטו של אחד החשודים, טען כי מרשו אדם נורמטיבי, נעדר עבר פלילי, סטודנט להנדסה, שאוהד את מכבי חיפה. אין לו טענה או טרוניות על כך שמכבי חיפה החתימו את השחקן עומר אצילי, הוא לא התבטא על כך לא בפייסבוק לא בפני אנשים ולא באף מקום והוא לא יצר קשר עם השחקן או משפחתו, אני בטוח שההודעות שנשלחו לשחקן או למשפחתו כטענת המשטרה הן לא ממכשיר הנייד שלו ולא ממכשיר פלאפון שניתן לשייך אליו בכל צורה או דרך.

השופטת איטה נחמן שהאריכה את מעצר החשודים בחמישה ימים כתבה בהחלטתה: "מעיון בתיק החקירה עולה כי קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו. לאחר שמיעת טיעוני הצדדים ועיון בתיק החקירה אני מוצאת, כי קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר לביצוע העבירות על ידי החשוד וכי מתקיימת עילה למעצרו, שהיא עילה כפולה הן מסוכנות והן חשד לשיבוש הליכים לאור פעולות החקירה הנדרשות".


לצפייה ודירוג כבוד השופטת איטה נחמן

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות