הרצליה: ניסה לדקור שוטר נורה ונפצע

צעיר בן 23 נורה על ידי שוטרים ונפצע באורח בינוני לאחר שניסה על פי החשד לדקור בלש משטרה בעת שעצר אותה לבדיקה. המשטרה מנהלת סריקות אחר שני חשודים חבריו של החשוד אשר נמלטו מהזירה בעקבות המהומה שפרצה במקום.
רונן חן |

מחקירה ראשונית עולה כי צוות בלשים של משטרת גלילות הבחינו סמוך לשעה אחת בצהריים בשלושה צעירים כולם מוכרים למשטרה כשהם הולכים בנסיבות מעוררות חשד ברחוב סוקולוב במרכז הרצליה. הבלשים שעצרו אותם לפני זמן קצר ברחוב סוקולוב בהרצליה , במהלך הפעילות של הבלשים אשר בדקו בהפרדה את כל אחד משלושת החשודים , שלף אחד החשודים תושב הרצליה כבן 23 סכין וניסה על פי החשד לדקור באמצעותה את אחד השוטרים , שבתגובה ירה לעברו.

 

החשוד נפצע באורח קל-בינוני למקום הוזעקו צוותי מגן דוד אדום וכן כוחות גדולים של משטרת גלילות ומשטרת מרחב ירקון. הפצוע טופל בשטח ופונה על ידי צוותי מדא תחת שמירה משטרתית לבית החולים איכלוב.

על פי המשטרה שני החשודים הנוספים שהיו עימו ניצלו את המהומה שפרצה במקום בעקבות נסיון הדקירה והירי והם נמלטו מהמקום. כוחות משטרה מנהלים סריקות באזור בנסיון לאתר אותם.

המשטרה העבירה דיווח על האירוע לידי חוקרי מחש אך טרם הוחלט אם תיפתח חקירת מחש.

במשטרה בודקים את נסיבות האירוע למרות שהחשוד בדקירה מוכר למשטרה, מבדיקה ראשונית של פיקוד משטרת תל אביב לא עולה הכרות מוקדמת בין החשוד לבלש שאותו ניסה לדקור.

במשטרה ינסו לברר את נסיבות הדקירה ואת פעילות שלושת החשודים האם היו בדרך אל או מאירוע פלילי ונתקלו הבלשי המשטרה אשר הפתיעו אותם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות