מי הטריד את כוכבת "מטומטמת"?

כתב אישום הוגש לביהמ"ש השלום בכ"ס נגד מעריצה בת 26 ולפיו במשך תקופה ארוכה היא נהגה להתקשר מאות פעמים ביום לשחקנית גלי בן גיאת ולאיים עליה
רונן לוי |
מעריצה מטרידה עוקבת טלפון בלשית
אילוסטרציה envato

לבית משפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד צעירה בת 26, מכפר סבא, בגין הטרדה, איומים והפרת הוראה חוקית, לאחר שבמשך תקופה ארוכה הטרידה ואיימה ללא הפסקה על גלי בן גיאת, שחקנית תיאטרון וסדרת הטלוויזיה "מטומטמת". על פי האישום לאחר שהוצא נגדה צו הרחקה על ידי המשטרה – ההטרדות מצידה רק גברו.

על פי כתב האישום, לפני כחמישה חודשים, יצרה הנאשמת, מעריצתה של השחקנית קשר עימה בדרכים שונות. הפניות כללו אלפי שיחות טלפון, מיילים מאיימים וכן ניסיון ליצירת קשר דרך הרשתות החברתיות. הניסיונות ליצירת קשר מצידה של הנאשמת היו על רקע צפייתה בסדרה "מטומטמת" והערצה גדולה לשחקנית בן גיאת.

השחקנית בתחילה ביקשה מהמעריצה שתפסיק את ההטרדות ואף פנתה למשטרה אך צעד זה, כך לפי כתב האישום, רק גרם להסלמה בהודעות.

באחת ההודעות כתבה: "נינג׳ה אני מת לאכול אותך!! ליטרלי לאכול.. לחתוך אותך ואז לאכול את האיברים הפנימיים כעיקר. לא יודע אם ארצה לבשל, הפנטזיה העיקרית היא שאני אוכל אותך ישר והפה שלי מלא דם ונוטף הדם על החולצה ועל הרצפה ואני אוכל ונהנה. לפעמים שאכל אוכל עוף או שניצל אני מדמיין שזה הבשר שלך ואז זה יותר טעים".

בנייה נוספת, כתבה המעריצה: "את נטל על העולם צריך להכניס אותך לגיהינום יהודייה ברברית מרוקאית… נחזיר אתכם לגיהינום… רוצה לקשור אותך לכיסא ולהאכיל אותך… אני ואת זה עד המוות… אני רוצה לטבוח בכל המשפחה".

המעריצה, כך על פי המתואר בכתב האישום, נהגה להתקשר מאות שיחות לבן גיאת לאורך כל שעות היממה ובהמשך אף כתבה לה: "קיבלת שטן טפיל שגרם לך לחיות בפחד, ואני מתערב שאת בודקת טוב טוב אם הדלת שלך נעולה והכל נעול ואת הולכת לישון מפוחדת ולא ישנה בבית אם מישהו שהיה יודע איפה אני וכותב לי מלא הודעות כאלו עם פירוטים סדיסטים".

בכתב האישום צוין כי במעשיה המתוארים "השתמשה הנאשמת מספר רב של פעמים במתקן בזק לאופן שיש בו כדי לפגוע, להפחיד, להטריד, ליצור חרדה או להרגיז את המתלוננת שלא כדין. עוד במעשייה איימה הנאשמת על המתלוננת בפגיעה שלא כדין".

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות