נסיעה פרועה: 2 חשודים נעצרו בתום מרדף

השניים, בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו ליד שפרעם, לאחר שנמלטו ממחסום משטרתי, נסעו בפרעות ופגעו עם רכבם בניידת. לאחר מעצרם התברר כי נהג הרכב לא הוציא רישיון נהיגה מעולם ועלה החשד כי היה תחת השפעת אלכוהול
מעיין לביא |
מחסום משטרתי. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

שני חשודים נעצרו במהלך סוף השבוע באזור שפרעם לאחר שנמלטו בנסיעה פרועה מניידת משטרה שהורתה להם לעצור, סיכנו את משתמשי הדרך ופגעו עם רכבם בניידת. לאחר מעצרם התברר כי נהג הרכב הנמלט לא הוציא רישיון נהיגה מעולם.

במהלך פעילות מבצעית של שוטרי משטרת ישראל במחסום בעיר שפרעם הבחינו השוטרים ברכב שנעצר באופן פתאומי לפני המחסום, ביצע פנית פרסה והחל בנסיעה פרועה נגד כוון הנסיעה תוך סיכון ממשי של משתמשי הדרך.

שוטרי משטרת שפרעם החלו בנסיעה אחרי הרכב הנמלט תוך קריאות בכריזה לעבר הנהג לעצור בצד בדרך במיידי. אולם, על פי החקירה, נהג הרכב לא עצר והמשיך בנסיעה פרועה ומסוכנת במטרה להימלט מהשוטרים, כאשר בהמשך הוא מנגח ופוגע בניידת המשטרה.

בתום מרדף, עצרו השוטרים שני תושבי כפר ביר אלמכסור בשנות ה- 20 לחייהם. במהלך הבדיקה הראשונית של הנהג התברר כי לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. כמו כן עלה חשד לנהיגה בשכרות והוא בבדיקה. החשודים הועברו לחקירה בתחנת משטרת שפרעם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות