תושב עוספיה נעצר כשניסה להבריח רובה מהשטחים לישראל

זה היה אמור להיות נסיון הברחה מתוחכם תושב עוספיה בן 40 רכש רובה בג’נין ועמד להכניס אותו לשטח ישראל. כדי לא לעורר חשד במעבר במחסום הוא גייס את אישתו ואת ילדיו הקטנים שישבו איתו בכלי הרכב מתוך הבנה כי בודקי המחסום יבחינו במשפחה עם הילדים ולא יבצעו כל בדיקה בכלי הרכב.
חנן לוי |
הרובה שנתפס - דוברות המשטרה

רגע לפני שהשלים את המשימה ועמד לחצות את מחסום תאנים חסמו את נתיב הנסיעה של כלי הרכב ניידות סמויות של המשטרה. החיפוש קצר בכלי הרכב נמצא הרובה.

מהחקירה עולה עד עתה כי לאנשי המודיעין של היחידה המרכזית של מחוז חוף הגיע מידע על הכוונה להבריח כלי נשק משטחי הרשות לישראל על ידי תושב עוספיה.

על פי החשוד הרובה נרכש בג'נין.

מיד לאחר קבלת המידע נפתחה חקירה סמויה שבמרכזה הוצב פיקוח סמוי על תושב עוספיה בן הארבעים שהמידע הצביע עליו כמי שמתכון לבצע את הרכישה והברחה .

בשלב מסוים הבחינו הבלשים כי החשוד יצא לשטחי הרשות הפלסטינית ברכבו יחד עם אשתו בת 39 ושני ילדיו הקטנים בני עשר ושש במטרה לרכוש על פי החשד את הרובה ולהבריח אותו על פי החשד לשטחי ישראל.

הבלשים ארבו לחשוד במעבר תאנים ועם כניסתו נעצר.

בחיפוש שבוצע בכלי הרכב אותר רובה שהוסלק.

החשוד נעצר נחקר והבוקר יובא לדיון בבקשה להאריך את מעצרו בבימ"ש שלום נצרת.

במשטרה בודקים מה היה מטרת ההצטיידות בכלי הנשק ובמקביל מנסים לבדוק ממי רכש את כלי הנשק בג’נין .

בהודעה שפרסמה המשטרה בעקבות המעצר נאמר בין היתר: ״מדי יום פועלים שוטרי משטרת ישראל בפעילות סמויה וגלויה בסיוע אמצעים טכנולוגיים לאיתור מבריחים וסוחרים באמצעי לחימה ותפיסה של אמצעי לחימה במטרה למנוע פגיעה בנפש או ברכוש ולעצור את אותם עבריינים המסכנים את הציבור ולהביאם לדין.״

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות