הורי הגן של כרמל מעודה מפגינים מול נוה תרצה

איציק רן |

 

ניקול דניאל חגבי שבניה עברו התעללות בגן הקריאה 18 סעיפי אישום, פירטה את כל המקרים הקשים בהם מואשמת מעודה: הטחות על המזרן, קשירת ידיים, האבסת אוכל, מכות, משיכת כיסא שגרם להפלת הילדים , העמדת ילדים עם פנים לקיר, השארת פעוטות ללא השגחה מחוץ לגן, שכיבה על פעוטות, טלטול, דריכה על פעוטות ועוד ועוד ועוד..

ההורים קראו לאסירות שלא לשכוח מי יושבת איתן בכלא!

ההורים דורשים מביהמ"ש להשאירה במעצר ולא להיענות לבקשת הסנגור לשחררה למעצר בית. מחר יגיעו ההורים לביהמ"ש העליון בירושלים להשמיע את זעקתם והזעקה של ילדיהם.

 width=

יוסי חברה אבא של לין שעברה תחת ידיה של מעודה:

"אנחנו כאן בנווה תרצה לדאוג שהמפלצת כרמל מעודה לא תשוחרר למעצר בית ולהקריא לאסירות את מלוא כתב האישום על כל 18 סעיפיו. אנחנו נמצאים מתחילת המאבק שלנו והמאבק שלנו הוא לא רק כרמל מעודה אלא בעיקר כרמל מעודה. היא תהיה תקדים במדינת ישראל. לכל המתעללות ולכל אלו שיעזו להרים יד על ילד קטן, שידעו שאנחנו נהיה אחריהם ונגיע לעשות צדק ולרדוף את כל המתעללות. אני קורא לביהמ"ש לא לשחרר את כרמל מעודה למעצר בית, היא צריכה להישאר עד סוף חייה מאחורי סורג ובריח"

 width=

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות