נמלט עם רכב גנוב מהמשטרה ונהרג בתאונה

המשטרה חוקרת תאונת דרכים קטלנית סמוך למחלף ניצני עוז, בכביש 6 בה נהרג תושב טייבה כאשר נהג על פי החשד ברכב שדווח זמן קצר קודם לכן שנגנב. נהג הרכב הגנוב נסע בניגוד לכיוון התנועה ופגע ברכב אחר בו נפצעו שני הנוסעים
איצק כהן |

תושב טייבה בן 33 נהרג לפנות בוקר בתאונת דרכים בכביש 6 לאחר שנהג ברכב החשוד כגנוב וניסה להימלט משוטרים שדלקו אחריו. תושב ראש העין בן 33 שישב לצד הנהג ברכב החשוד כגנוב ניסה להימלט בריצה לאחר התאונה ונעצר לאחר מרדף רגלי. שני נוסעי רכב אחר שבהם התנגש כלי הרכב הגנוב נפצעו בתאונה ופונו במצב בינוני על ידי צוותי מגן דוד אדום לבתי החולים.
במהלך הלילה התקבל במשטרה דיווח על רכב גנוב הנמצא בתנועה בכביש וועדי ערה- כביש 65. אל הכביש יצאו ניידות משטרה בנסיון לאתר את כלי הרכב הגנוב. בשלב מסויים הבחינה ניידת משטרה בכלי הרכב סמוך למחלף עירון. על פי המשטרה השוטרים קראו לנהג לעצור בצד הדרך, אולם על פי המשטרה הנהג פתח במנוסה אל כביש 6 לכיוון דרום וכאשר הבחין במחסום המשטרתי סמוך למחלף ניצני עוז, ביצע "פרסה" ונסע צפונה בניגוד לכיוון התנועה, עד שהתנגש ברכב נוסף שהגיע ממול.
למקום הוזעקו מייד צוותי מגן דוד אדום אשר קבעו את מותו של נהג הרכב -תושב טייבה בן 33, ושני יושבי הרכב הנפגע נפצעו באורח בינוני מדובר בבני זוג בני 60 ו 68 אשר נפגעו בגפיים ובחזה ופונו על ידי צוותי מגן דוד אדום אל המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא.
חובש בכיר במד"א אחמד אבו מוך סיפר:"כשהגענו למקום ראינו את 2 הרכבים עומדים בכביש. שוטרים שהיו במקום סיפרו לנו שמדובר בתאונה חזיתית. נהג אחד הרכבים, גבר נלכד ברכבו כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעות קשות. במקביל לפעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. גבר ואישה בשנית ה 60 שהיו ברכב השני ונפגעו באורח בינוני בפלג גופם העליון טופלו בשטח ע"י צוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א ופונו לבית החולים כשהם בהכרה מלאה."
אולם הדרמה לא הסתימה נוסע נוסף שישב ברכב החשוד כגנוב נמלט ממנו בריצה השוטרים רדפו אחריו לאחר דקות הוא נעצר מדובר בתושב ראש העין בן 33. במשטרה מנסים לבדוק את מעורבותו בגניבת כלי הרכב והבריחה מהשוטרים והוא הועבר להמשך חקירה.
במקביל החל במשטרה תחקיר מקיף של התנהלות השוטרים בכל שלבי האירוע.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות