אישום: היכה באכזריות נערה כי גנבה סוכריה

ג'רייס נשאשבי מאעבלין תועד במצלמות של חברתה של הנערה כשהוא בועט בה וגרר אותה על הכביש בגלל שלקחה מהמכולת שלו סוכריה בלי לשלם ואף שהתנצלה בפניו
רונן לוי |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד ג'רייס נשאשבי, תושב אעבלין בן 41, בגין חבלה בכוונה מחמירה ואיומים כלפי נערות בנות 14-16. שתי חברותיה של הנערה תיעדו כיצד נשאשבי תוקף אותה, בועט בה וגורר אותה על פני הכביש רק משום שהבחין כי גנבה מחנות המכולת שלו סוכריה. הוא חדל ממעשיו רק לאחר שעובר אורח שעבר במקום הרחיק אותו מהמקום. הנערה נפצעה בראשה ובגופה ופונתה לטיפול בבית החולים.

על פי כתב האישום, הייתה בבעלות משפחתו של הנאשם מכולת בכפר אעבלין. לפני שבוע בשעות הערב, נערה בת 14, נכנסה למכולת, בה שהה אותה עת הנאשם. הנערה נטלה מהמכולת סוכריה על מקל מבלי לשלם עליה וברחה מהמכולת.

הנאשם, אשר הבחין במעשיה של הנערה, רדף אחריה, בעודו קורא לה לעצור והיא עצרה והתנצלה בפני הנאשם על מעשיה. בשלב זה, הנאשם החל לתקוף אותה בבעיטות ובמכות בחלקי גופה השונים. לאחר מכן, תפס הנאשם את הנערה בשיערה, הפיל אותה על הרצפה, ובעט בה בעוצמה. בהמשך לכך, גרר אותה על הכביש, והמשיך לבעוט בעוצמה בראשה, כאשר חברותיה של הנערה, שהבחינו במתרחש, צועקות לעברו שיחדל ממעשיו, ובעוד הנערה מנסה להגן על ראשה באמצעות ידה.

הנאשם חדל מתקיפת הנערה רק לאחר שאדם, שזהותו אינה ידועה, עבר במקום, הבחין במתרחש והרחיק את הנאשם מהנערה. לאחר מכן, נטל הנאשם את מכשיר הטלפון הנייד שלה והלך לכיוון המכולת.

שתי חברותיה של הנערה בנות 15 ו- 16, ניגשו לנאשם וביקשו שישיב להן את מכשיר הטלפון הנייד שלה. בתגובה לכך, הנאשם איים עליהן באומרו כי אם לא ילכו, יקרה להן מה שקרה לה. בהמשך, השיב הנאשם את מכשיר הטלפון הנייד באמצעות אדם אחר. כתוצאה ממעשי הנאשם נגרם לקטינה חתך בקרקפת, וכן חבלות יבשות בזרועות ובצוואר. הקטינה פונתה באמבולנס לבית החולים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות