אישום: הטיח בקבוק בירה על שוטר

כתב אישום הוגש לביהמ"ש נגד צעיר, בן 21, המייחס לו תקיפת שוטר במהלך חגיגות פורים בירושלים, הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
רונן לוי |
מתוך: הטיח בקבוק בירה על שוטר - צעירים שותים בירה אילוסטרציה
אילוסטרציה envato

אישום: הטיח בקבוק בירה על שוטר – לבית משפט השלום בירושלים הוגש היום (יום ב') כתב אישום נגד צעיר בן 21, בגין תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות, ניסיון פציעה בנסיבות מחמירות ועוד עבירות. על פי האישום במהלך חגיגות שושן פורים בבירה, ובמהלך עימות עם שוטרים בשוק מחנה יהודה, השליך הנאשם בקבוק בירה על שוטר, לאחר שזה שפך את תוכנו. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

על פי כתב האישום ביום שושן פורים, בשעות הערב המאוחרות שהה הנאשם עם מספר חברים בשוק מחנה יהודה בירושלים. השוטרים שסיירו במקום לצורך אבטחת הסדר הציבורי הבחינו כי אחד מהצעירים מחזיק בידו בקבוק בירה פתוח ושותה ממנו. אחד השוטרים ניגש אליו וביקש ממנו את הבקבוק על מנת לשפוך את תוכנו.

בתגובה הצעיר הרחיק את ידו שאחזה בבקבוק לצד גופו. השוטר הנוסף שהיה במקום לקח מידו של הצעיר את בקבוק הבירה ושפך את תכולתו. בשלב הזה התקרב הנאשם אל אותו שוטר והטיח בחוזקה בפלג גופו העליון בקבוק בירה מלא בחלקו.

כתוצאה מכך התנפץ הבקבוק לרסיסים על גופו של השוטר. מיד לאחר מכן נמלט הנאשם מהמקום, בעוד השוטרים רודפים אחריו. בלש שהיה באותה עת סמוך לשוק הבחין בנאשם קופץ מעל גדר, הוא ניסה לעכב אותו ובעודו רודף אחריו עצר הנאשם, הסתובב לעברו ונתן לו אגרוף בפניו. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

מוקדם יותר היום (יום ב') הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד שמעון נתן שטרית, בן 19, יצחק סברו, בן ה-18 ונאשם נוסף נער בן 17 בגין השתתפות בהתפרעות, יידוי אבן או חפץ אחר לעבר כלי תחבורה, חבלה במזיד לרכב ממניע גזעני, ניסיון תקיפת שוטר בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות. אחד המקרים בכתב האישום מייחס להם פגיעה במכוניתו של אדם ממוצא ערבי, על רקע מוצאו. "ערבי ערבי הנה עוד אחד, בן-זונה למה אתה פה", כך לפי האישום קראו לעברו ולאחר מכן חבטו במכוניתו. כתב האישום נגד השלושה הוגש לביהמ"ש המחוזי בירושלים, במקביל הגישה הפרקליטות בקשה להאריך את מעצרם עד לתום ההליכים נגדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות