סוף טוב: המשטרה החזירה לקשיש כסף שנגנב ממנו

הקשיש, בשנות ה-90 לחייו, ביקש סיוע כשהוציא כסף מכספומט, אולם עובר האורח שהתנדב לסייע לקח את אלפי השקלים ונמלט
אייל חן |
המשטרה החזירה לקשיש כסף שנגנב ממנו
השוטר משיב לקשיש את כספו. צילום: דוברות משטרת ישראל

המשטרה החזירה הבוקר (יום ב') סכום של אלפי שקלים, לקשיש בשנות ה-90 לחייו, לאחר שסכום זה נגנב מרשותו במרמה ותוך ניצול מצב על ידי החשוד ממנו ביקש סיוע בהוצאת כסף מכספומט. במסגרת החקירה שהתנהלה במשטרה הצליחו החוקרים להגיע לחשוד בגניבת הכסף, תושב שכונת רמת שלמה בירושלים, ובימים הקרובים יוחלט אם להעמידו לדין.

מחקירת המקרה עלה כי הקשיש הגיע לפני מספר חודשים אל מכשיר אוטומטי לביצוע פעולות בנק. מאחר ולא ידע איך למשוך כסף, הוא ביקש סיוע מעובר אורח שעל פי החשד ניצל את תמימותו של הקשיש וגילו המופלג וביצע על פי החשד העברה בנקאית מחשבונו של הקשיש לחשבון בנק אחר. כעבור זמן מה הבחין הקורבן כי חסר בחשבונו סכום רב, הגיע יחד עם נכדו אל תחנת המשטרה ודיווח על המקרה.

במסגרת החקירה שנפתחה, נחקרו מספר מעורבים ביניהם החשוד במעשה, תושב שכונת רמת שלמה בירושלים, שבמהלך חקירתו החזיר את סכום הכסף הרב לידי החוקרים. כאמור, הבוקר (יום ב') השיבו החוקרים את הכסף לידי הקשיש, ותיק החקירה יועבר בימים הקרובים להחלטת גורמי התביעה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות