הבריח 110 ק' קנאביס ממצרים – ונתפס

סעיד זנון, בן 26 מהפזורה הבדואית, נאשם בביהמ"ש המחוזי בב"ש בהברחת סמים ובפגיעה בג'יפ צה"לי שנוסעים ביקשו לעצור אותו
מעיין לביא |
קנאביס ממצרים עבר את גדר הגבול
מעבר הגבול עם מצרים.

הבריח 110 ק' קנאביס ממצרים, ונתפס – לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הוגש כתב אישום נגד סעיד זנון בן 26 מהפזורה הבדואית בנגב, אשר יבא יחד עם אחרים סמים מסוכנים במשקל של למעלה מ-100 ק"ג דרך גבול מצרים ובנסיון להימלט מהמעצר, האיץ עם רכבו לעבר כוח צה"ל ורק לאחר שמפקד הכוח, שחש סכנה לחייו, ירה לכיוון גלגלי הרכב, הסיט הנאשם את ההגה ופגע בג'יפ צבאי.
על פי עובדות כתב האישום, הנאשם קשר קשר עם אחרים, במצרים ובישראל, לייבא סמים מסוכנים.

לפני כשבועיים, בשעות הבוקר, נסעו הנאשם ואחרים על ציר פילדלפי וחתכו מנעול ושרשראות על המחסום על מנת שיוכלו לנסוע על ציר הגבול, ביודעם כי מדובר במקום מוגבל המוחזק על ידי צה"ל. לאחר מכן הגיע אחר מהצד המצרי של הגבול לגדר הגבול וזרק מעל הגדר לשטח ישראל סם מסוכן מסוג קנאביס במשקל 110.82 קילו בשמונה שקים. הנאשם והאחרים אספו את הסמים לתוך הרכב.

הנאשם שנהג ברכב, כאשר רישיונו נפסל בהחלטת בית המשפט המחוזי, ולידו ישב אחד השותפים, הבחין בכוח צבאי ובתגובה, האיץ את מהירות הרכב לעבר הג'יפ הצבאי בכוונה לפגוע בו ובחיילים שבתוכו ועל מנת למנוע עיכובו כדין.

"מפקד הכוח שחש סכנה לחייו", כך מתואר בכתב האישום, "ירה לכיוון גלגלי הרכב וברגע האחרון, הסיט הנאשם את ההגה ופגע בקדמת הג'יפ הצבאי. בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי עזות המצח של הנאשם להאיץ לכיוון הכוח הצבאי ולבסוף לפגוע בג'יפ הצבאי, מלמדת על מסוכנותו הרבה ולולא ירה החייל אל רכבו של הנאשם, האירוע היה עלול להסתיים בצורה קטלנית".

כתב האישום ייחס לנאשם ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, יבוא סם מסוכן, כניסה למקום צבאי, פגיעה ברכוש ועבירות נוספות, כאשר הנאשם ביצע את העבירות המיוחסות לו בעודו אסיר משוחרר על תנאי. הנאשם השתחרר ממאסר שנגזר עליו למשך 31 חודשים בגין עבירות דומות בהחלטת ועדת השחרורים בחודש דצמבר האחרון.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות