דקר את אחותו כי ניתקה קשר

ביהמ"ש השלום בב"ש גזר על הנאשם 21 חודשי מאסר בפועל לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון כי היכה ודקר את אחותו לאחר שברחה מהבית
רונן לוי |
תקיפת בת זוג - אילוסטרציה
תקיפה, אילוסטרציה evanto

שופטת בית משפט השלום בבאר שבע, ענת חולתא, קיבלה הסדר טיעון לתוקף אחותו אשר החליטה לנתק קשר עם משפחתה לאחר שהכריחו אותה להתחתן בניגוד לרצונה וגזרה עליו שנתיים מאסר בפועל. "אין מדובר בנאשם רצידיוויסט החוזר ומבצע עבירות דומות, או על רקע דומה, באופן שמלמד שאין מורא החוק עליו ושהוא אינו נרתע מהליכים פליליים קודמים", הסביר השופטת מדוע נעתרה לקבלת ההסדר בעניינו של הנאשם.

על פי עובדות כתב האישום המתוקן, הנאשם והמתלוננת הם אחים. המתלוננת החליטה לנתק קשר עם משפחתה, לאחר שהכריחו אותה להתחתן בניגוד לרצונה. לפני כחמישה חודשים, בשעות הצהריים, הגיע הנאשם עם רכבו לתחנת אוטובוס בבאר שבע בה ישבה המתלוננת.

הנאשם, כך נטען, יצא מהרכב כשסכין בידו וביקש מהמתלוננת לבוא עמו באומרו: "בואי איתי לאוטו, אל תצעקי, את עשית לנו פאדיחות". המתלוננת ניסתה להימלט מהמקום, ואז תקף אותה הנאשם בכך שהכה אותה בראשה באמצעות ידית האחיזה של הסכין. המתלוננת נפלה ארצה וכשניסתה להתרומם, שב והכה אותה הנאשם בצווארה וברגליה באמצעות הסכין. כתוצאה מכך נגרמו למתלוננת חבלות של ממש והיא נזקקה לאשפוז בבית החולים.

במסגרת הסדר הטיעון, עתרו הצדדים במשותף להטיל על הנאשם 21 חודשי מאסר בפועל בניכוי תקופת המעצר בתיק זה בלבד. השופטת חולתא קיבלה את הסדר הטיעון והטילה על הנאשם 21 חודשי מאסר בפועל תוך הפעלת מאסר מותנה, כך שבסך הכל ירצה הנאשם 24 חודשי מאסר בפועל.

"לקחתי בחשבון", כתבה השופטת, "כי אין מדובר בנאשם רצידיוויסט החוזר ומבצע עבירות דומות, או על רקע דומה, באופן שמלמד שאין מורא החוק עליו ושהוא אינו נרתע מהליכים פליליים קודמים. אכן, העבירה בה הורשע הנאשם בתיק שלפניי חמורה ונסיבותיה חמורות מאד, אך שיקולים אלה נשקלו על ידי הצדדים במסגרת הסדר הטיעון אליו הגיעו והעונש לו עתרו במשותף".

_________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת ענת חולתא

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות