"רצח במקום חבלה"

הפרקליטות מבקשת לתקן את כתב אישום שהוגש נגד לירון מהלל, 34, מרחובות שהואשם כי דקר ופצע קשה את בן דבח לפני מספר שבועות על רקע חוב כספי, לאחר שהקורבן מת מפצעיו. בעקבות פטירתו דורשת המדינה לשנות את סעיף העבירה לרצח
רונן לוי |
חבט עם המצ'טה ונמלט לחממות. אילוסטרציה shutterstok
דקירה. אילוסטרציה shutterstok

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגשה בקשה לתיקון כתב אישום בעניינו של לירון מהלל, בן 34 מרחובות. נגד הנאשם הוגש לפני כשבוע וחצי, כתב אישום בגין חבלה בכוונה מחמירה לאחר שדקר אדם אחר. באותו היום נפטר הפצוע מהדקירות. הפרקליטות מבקשת לתקן את כתב האישום כך שהנאשם יואשם ברצח בכוונה של אותו אדם, בן דבח ז"ל.

על פי כתב האישום המתוקן, על רקע חוב כספי, התקיימה חלופת מסרונים ושיחות בין הנאשם למנוח. משנודע לנאשם כי המנוח מגיע לקרבת ביתו כדי לגבות את החוב, הוא הצטייד בסכין, יצא לקראתו והמתין לבואו.

בהמשך, הגיע המנוח ברכב בו נהג אדם נוסף למקום והתקיים מפגש ביניהם, שטיבו לא ידוע, בהמשך הרחוב. אחר כך שב הנאשם למקום, כשהמנוח רץ בעקבותיו. לאחר שהרכב התקרב לכיוון הנאשם, חלף אותו ונעצר סמוך למדרכה, הסתובב הנאשם לכיוון המנוח ודקר אותו מספר פעמים בבית החזה, בעוד המנוח חותך את הנאשם בצווארו. לאחר מכן נמלט הנאשם כשבידו הסכין, רץ לקרבת ביתו, התדפק על דלת שכנו, ובהמשך שב לביתו, הסתיר את הסכין בבית ופונה לבית החולים.

"בעקבות מעשי הנאשם", כך לפי הפרקליטות, נגרמו למנוח שלושה פצעי דקירה בבית החזה. בעקבות זאת, אושפז המנוח במחלקת טיפול נמרץ בבית חולים קפלן, כשהוא מונשם ומורדם, ומצבו התדרדר עד שהוא נפטר כתוצאה מהפציעות ב- 28 בפברואר". בעקבות דקירת הנאשם על ידי המנוח, נגרם לו חתך עמוק ומדמם בצוואר. לאחר שהנאשם פונה לבית החולים ונותח, הוא שוחרר מבית החולים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות