צו סגירה מנהלי נגד מסעדת ניסו ביפו שפתחה למרות התקנות

בעל המסעדה הודיע בתחילת הסגר כי ימשיך להפעיל את המקום. אליו מצטרפים כעת בעלי עסקים רבים שהצהירו כי החל מיום א' יחלו לפעול, ללא קשר להחלטות הממשלה
רונן לוי |
יוני סלומון, בעלי מסעדת ניסו, ביציאה מתחנת המשטרה בה קיבל צו סגירה מינהלי. צילום מפייסבוק

המשטרה ממשיכה לסגור עסקים בתל אביב בצו מנהלי, לאחר שאלה מפרים את תקנות הקורונה. אתמול (רביעי) בוצע שימוע לבעלי מסעדת ניסו ביפו, ולאחר מכן הוחלט על מתן צו סגירה למשך חמישה ימים. בינתיים, אלפי עסקים טוענים שבשבוע הבא הם יפתחו את בתי העסק בלי קשר להחלטות הממשלה.

לטענת המשטרה, מסעדת ניסו הוזהר זה מכבר מספר פעמים על ידי גורמי אכיפת החוק שביקרו במקום בשל הפרה בוטה של תקנות הקורונה, קרי מתן שירותי המסעדה בניגוד להנחיות עבור לקוחות בתוך בית העסק ומחוצה לו ולמרות האזהרות, בית העסק, שידע כי לא יצליח לשרוד, המשיך בפעילות ובשל כך נרשמו לחובתו מספר דוחות על סך 5,000 שקלים.

בעקבות כך, בעל העסק זומן לשימוע ביחידת הרישוי של משטרת מרחב יפתח, מלווה בעו"ד גבי לסקי, ובסיומו כאמור, הוחלט על מתן צו סגירה מנהלי לעסק למשך חמישה ימים.

התסיסה בקרב בעלי עסקים הדורשים לאפשר לחדש את פעילותם, לאור הירידה בתחלואה רק גוברת. ואלפים טוענים שמיום ראשון, בלי קשר להחלטות הממשלה, הם יפתחו את העסקים ויתמודדו עם ההשלכות.

בקבוצת "לא יהיה בסגר" בפייסבוק, שהוקמה בידי קבוצת בעלי עסקים קטנים, יש עד היום כ־60 אלף חברים והם קוראים לכל בעלי העסקים הקטנים בישראל לפתוח את החנויות והשירותים שלהם לציבור לפי תנאי התו הסגול, זאת במחאה נגד התנהלות הממשלה שהחליטה על הסגר הנוכחי והסבה לעסקיהם נזקים כלכליים כבדים ביותר.

בפוסט פייסבוק שפרסם יוני סלומון, בעלי המסעדה, הוא הודיע שימשיך במאבק.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות