אישום: גנבו 90 כבשים והעבירו אותם לשטחים

באירוע שהתרחש לפני כשלושה שבועות נגנבו ממשק במושב בית גמליאל 90 כבשים בשווי מוערך של כ-180 אלף שקלים. על פי כתב אישום שהוגש נגד 3 מעורבים, הם האחראים לגניבת הבקר ולהעברתם במשאיות לשטחי יהודה ושומרון
מעיין לביא |
אישום: גניבות חקלאיות בשווי אלפי שקלים
כבשים, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

לבית משפט השלום ברחובות, הוגשו כתבי אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים, נגד 3 נאשמים שגנבו 90 כבשים ממושב במרכז הארץ והעבירו אותם לשטחי יהודה ושומרון.

לפני כשלושה שבועות, בשעות הלילה, חתכו הנאשמים את גדר המשק של משפחה המתגוררת במושב בית גמליאל, ופרצו אל המשק. במשק היו 90 כבשים בגילאים שונים בשווי המוערך בכ-180 אלף שקלים. הנאשמים הובילו את הכבשים אל מחוץ למשק לעבר כביש כורכר הסמוך למושב. הנאשמים העמיסו כמחצית מהכבשים על המשאית והעבירו אותם לשטחי יהודה ושומרון.

בפעילות של בלשי ולוחמי מג"ב, יחד עם יחידת הפיצו"ח וצה"ל שבוע לאחר מכן, אותרו בכפר תילת שבשטחי יהודה ושומרון 12 כבשים שגנבו הנאשמים, זאת לאחר פעילות חקירתית מודיעינית של היחידה המרכזית של מג"ב במרכז יחד עם מרכז הבינה של מג"ב.

לאחר שהושגו מספיק ראיות נגד הנאשמים, תושב כפר קאסם בן 44, תושב ג'לג'וליה, בן 36 ותושב זרזיר, בן 33 הוגש נגדם כתב אישום בבית משפט השלום ברחובות, בגין הסגת גבול פלילית וגניבת בקר, ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות