התביעה המשטרתית סגרה תיק על ניסיון לקיחת נשק משוטר

מחלקת התביעות של המשטרה סגרה את התיק בעניינה של נאשמת בץ 46 מירושלים והפנתה את ההליך להסדר מותנה. בכך, התקבלה עמדת הסנגור, עו"ד ניר יסלוביץ שטען כי לא הייתה לה כל כוונה לחטוף את האקדח מהשוטר
רונן לוי |
אקדח, ארכיון.

מחלקת התביעות של המשטרה, סגרה בהפניה להסדר מותנה, תיק של נאשמת בת 46 מירושלים, שהואשמה בהפרעה לשוטר במילוי תפקידו וניסיון להחזקת כלי יריה ללא רישיון. התביעה קיבלה את דבר הסנגור עו"ד ניר יסלוביץ כי לא היה לנאשמת שום כוונה לחטוף את האקדח מהשוטר.

על פי כתב האישום, בחודש מאי האחרון, בירושלים, הבחין כוח משטרתי בנאשמת וזו דיווחה לשוטרים, כי התפתח ויכוח אשר כלל תקיפות הדדיות בינה לבין בעלה. לאור המתואר, עוכבו הנאשמת ובעלה על ידי שוטרים לתחנת משטרת מוריה.

עמדתו התקבלה. עו"ד ניר יסלוביץ

לאחר דין ודברים בין בני הזוג, ניגשה הנאשמת לשוטר אשר השגיח עליה ועל בעלה אותה עת, אחזה באקדחו האישי וניסתה להוציאו מהנרתיק שהיה על גופו. השוטר הדף את הנאשמת והאחרונה עזבה את אחיזתה באקדח, תוך שאמרה כי ברצונה למות ופרצה בבכי.

לאחר הגשת כתב האישום, הסנגור עו"ד ניר יסלוביץ הגיע למשא ומתן עם התביעה בדבר סגירת התיק והתביעה קיבלה את בקשתו והתיק נסגר לאחר שעו"ד יסלוביץ הצליח להוכיח לתביעות שלא היתה לנאשמת שום כוונה לחטוף את הנשק מהשוטר והפעולה התבצעה אך ורק מאחר והמתלוננת חשה קושי נפשי מאחר שסברה כי בשים לב לתיק הפלילי ייתכן והילד שלה יילקח ממנה.


 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות