מדוע הוצתו קטנועים של עיריית הוד השרון?

המשטרה טוענת כי הרקע לאירוע הוא נקמה של תושב העיר המנהל הליכים אזרחיים מול הרשות בנוגע לעבירות על חוקי התכנון והבנייה. כתב אישום על הצתה הוגש נגדו, ונגד שותפו למעשה והפרקליטות מבקשת להותיר את השניים במעצר עד תום ההליכים
גילי סיוון-כהן |
קטנוע. המצולמים אינם קשורים לכתבה. צילום: פלאש 90

המשטרה פענחה את אירוע הצתת קטנועי הרשות המקומית הוד השרון שארעה לפני מספר חודשים. כתב אישום נגד שני חשודים במעשה שעשו זאת בשל הליכים שנוהלו נגד אחד מהם בשל עבירות תיכנון ובניה.

בתחילת חודש דצמבר האחרון, הוצתו בחזית בנין עיריית הוד השרון שלושה קטנועים השייכים לרשות המקומית. משטרת תחנת כפר סבא פתחה בחקירה לברור נסיבות האירוע ובתום פעולות חקירה מורכבות הצליחו השוטרים לאתר ולעצור לפני כשבועיים, שני חשודים בביצוע ההצתה.

מחומר החקירה עלה החשד כי הרקע לאירוע הנו נקמה בעירייה, מצדו של תושב העיר, אשר נגדו נוהלו הליכים אזרחיים בעבירות של תכנון ובנייה. מעצרם של החשודים האחד תושב קדימה צורן בן 32 והאחר תושב חבר בן 24 הוארך מעת לעת, עד שנאספו מספיק ראיות.

כעת, הוגש נגד שני החשודים בביהמ"ש המחוזי מרכז בלוד, כתב אישום בסעיף של הצתה בצוותא חדא ועבירה של שיבוש מהלכי משפט. הפרקליטות גם ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרם של שני החשודים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות