תיעוד: נמלט מהשוטרים והתנגש ברכב

הצהרת תובע הוגשה לביהמ"ש השלום בב"ש על הכוונה להגיש כתב אישום נגד תושב תל שבע, 25, שנצפה נוהג בפראות בכבישי הדרום, סירב למעצר השוטרים, נמלט מהם וגרם לפציעתו של נהג אחר לאחר שהתנגש ברכבו
רונן לוי |
משטרת התנועה, ארכיון (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה). צילום: משטרת ישראל

לבית משפט השלום בבאר שבע הוגשה הצהרת תובע, נגד תושב תל שבע, בן 25, על הכוונה להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, לאחר שנמלט משוטרים והתנגש ברכב אחר.

לפני כשבוע, הבחינו שוטרי כוח המשימה למאבק בבריונות והאלימות המוצבים בגזרת באר שבע ברכב שהיה בנסיעה בכביש 60 בכניסה לבאר שבע ועורר חשדם. השוטרים קראו לנהג הרכב לעצור לבדיקה אך זה פתח בנהיגה פרועה תוך שהוא מאיץ מהירותו ומסכן את משתמשי הדרך. בצומת הרחובות האורגים וגרינשפלד חצה הרכב באור אדום, גרם לתאונה ונזק לרכב נוסף וכתוצאה נפצע אחד הנהגים באורח קל.

בעקבות התאונה, נעצר נהג הרכב הבורח. מבדיקת השוטרים עלה כי הנהג החשוד, תושב תל שבע, לא הוציא רישיון נהיגה מעולם והרכב בו נהג הורד מהכביש.

מעצרו של הנהג הוארך מעת לעת ובתום החקירה הוגשה לבית המשפט הצהרת הפרקליטות בדבר הכוונה להגיש כנגדו כתב אישום בין השאר בנהיגה תוך סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה.

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות