אמיר ברמלי הורשע בגניבת 300 מיליון שקל ממשקיעי קרן קלע

שופט ביהמ"ש המחוזי בת"א, חאלד כבוב, הרשיע את איש שוק ההון גם בבירות מרמה, זיוף והלבנת הון. הפרקליטות: "זהו מסר חשוב ומרתיע, כספי משקיעים אינם הפקר"
נעמה כהן |
אמיר ברמלי. צילום מהפייסבוק

שופט בית המשפט המחוזי בתל אביב חאלד כבוב, הרשיע את איש שוק ההון אמיר ברמלי בגניבה של למעלה מ-300 מיליון שקלים ממשקיעים בחברת קרן קלע וכן בעבירות מרמה, זיוף, הלבנת הון ועבירות נוספות לפי חוק ניירות ערך.

ברמלי, על פי הרשעתו, הציג עצמו כאיש עסקים בעל מוניטין, גייס השקעות תוך הבטחה לתשואה גבוהה וחסרת סיכון. על פי בית המשפט, הבטחותיו של ברמלי היו כוזבות ומטעות, ובבחינת "אחיזת עיניים".

בפועל, כך על פי הכרעת הדין, ברמלי עשה ברכוש הזולת כבשלו: העביר כספי המשקיעים להשקעה במיזמים עתירי סיכון בבעלותו הפרטית, שילם באמצעות כספי משקיעים את התחייבויותיו למשקיעים אחרים והשתמש בכספים לצרכיו הפרטיים והמשפחתיים.

מהפרקליטות נמסר: ״הרשעתו של ברמלי בגניבה של מאות מיליונים היא מסר חשוב ומרתיע לכל יזם הסבור שהוא יכול לגייס כספים מן הציבור ללא אחריות ולהתעלם מחובותיו לפרסם בתשקיף את הפרטים המהותיים הנוגעים להשקעה: כספי משקיעים אינם הפקר והבטחות וכזבים לציבור המשקיעים לא ייעלמו מעיניהם של גופי האכיפה".

_________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט חאלד כבוב

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות